در روز جهانی قدس همزمان با سراسرکشور؛

مردم همیشه درصحنه شهر ایلام همصدا با مردم فلسطین شدند

همزمان با سراسر کشور مردم ایلام از کودک تا بزرگسال به میدان آمده‌اند و فریاد مظلومیت خواهی قدس شریف را سر می‌دهند.
کد خبر: ۹۵۰۴۷۲۲
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲


به گزارش خبرگزاری بسیج، روز جهانی قدس روز ندای مظلومیت، قبله گاه اول مسلمین، همدلی و خروش میلیونی ملت‌های آزاده در حمایت از مبارزات حق طلبانه مبارزان مظلوم و شجاع فلسطینی علیه رژیم نامشروع صهیونیستی است.

همانطور که همگان واقف هستند، بنیانگذار انقلاب اسلامی؛ امام خمینی (ره) با نامگذاری آخرین جمعه ماه پرفضیلت رمضان به عنوان روز جهانی قدس سعی بر آن داشتند قدس را در دل تاریخ تا همیشه زنده نگه دارند.

این نامگذاری باعث شد تلاش مؤثر و حرکت شتابانی را برای برانگیختن احساسات ضد صهیونیستی در سراسر دنیا به وجود آورند؛ باشد که پایان این غده چرکین منطقه و محو رژیم جعلی اسرائیل را هرچه سریعتر با چشمان خود ببینیم و ریشه کنی آن را در قدس عزیز جشن بگیریم.

هیچگاه قدس را تنها نخواهیم گذاشت

یکی از جوانان انقلابی شهر ایلام در حاشیه این راهپیمایی  گفت: امروز دشمنان اسلام باید با چشمان‌خود ببینند که ما ملت ایران هیچگاه قدس مظلوم را تنها نخواهیم گذاشت و تا آخرین مبارزات جوانان فلسطین در کنار آن‌ها خواهیم بود.

دختر ۹ ساله با زبان روزه آمده است

زهرا دختر بچه روزه اولی ۹ ساله نیز با برافراشتن پرچم فلسطین در دست گفت: من امروز با اینکه روزه بودم به همراه مادر و پدرم در این راهپیمایی شرکت کردم تا به دوستان خودم در فلسطین بگویم بچه‌های ایران همانند بزرگتر‌های خود دوستدار فلسطین و قدس هستند.

حاجیه فاطمه مادر پیری که به همراه نوه خود در راهپیمایی شرکت کرده بود  گفت: ما باید همیشه حامی مظلومان باشیم و فریاد ظلم ستیزی سر دهیم؛ بچه‌ها باید بدانند اسرائیل ظالم است و یاد بگیرند همیشه از مظلوم دفاع کنند.

یکی دیگر از شرکت کنندگان در راهپیمایی هدف از حضور خود را زنده نگه داشتن یاد و نام بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی دانست و گفت: من امروز آمدم تا به فرمان معمار بزرگ انقلاب امام خمینی (ره) دوباره لبیک بگویم.

وی افزود: امروز در سرزمین‌های اشغالی شاهد هستیم مشکلات عظیم داخلی دامنگیر آن‌ها شده و نشانه‌های سقوط قطعی غاصبان بیت المقدس به خوبی مشهود است.

فلسطین محور وحدت جهان اسلام

حجت الاسلام چراغی پور سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام در حاشیه راهپیمایی روز قدس در شهر ایلام در این باره گفت: امروز همگام و همصدا با جهان اسلام و ملت بزرگ ایران با شعار محوری «فلسطین محور وحدت جهان اسلام»، قدس در آستانه آزادی در سطح نقاط مختلف استان در حال برگزاری است.

وی افزود: خدا را شاکریم که امروز باز هم حضور پرشور و پرمعنای اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه ایلام را شاهد هستیم.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام با بیان اینکه شرایط کنونی منطقه به ویژه وحشی گری‌های اخیر رژیم صهیونیستی بر ضد مردم مظلوم فلسطین و مسجد الاقصی باعث جریحه دار شدن احساسات جهان اسلام شده تأکید کرد: بی تردید راهپیمایی امروز هراس را بر پیکر لرزان رژیم منحوس و غاصب صهیونیست بیش از پیش حاکم خواهد کرد.

مردم ولایت مردار ایلام امروز نیز به میدان آمدند و حضور آن‌ها مایه امیدواری مستضعفان و مظلومان جهان بویژه مردم مسلمان فلسطین شد؛ امروز حضور این مردم بار دیگر فریادگر حمایت از مظلومان سرزمین فلسطین و قدس شد و آن‌ها انزجار بی‌پایان خود را نسبت به وجود خبیث اسرائیل و حامیانش به نمایش گذاشتند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار