معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان:

662 نفر از ایثارگران پایش سلامت شدند

زنجان - معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان گفت:662نفر از خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان زنجان در سال گذشته پایش سلامت شدند.
کد خبر: ۹۵۰۵۲۰۲
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲

662 نفر از ایثارگران پایش سلامت شدند

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛علیرضا حیدری با اشاره به اینکه اجرای طرح پایش سلامت از مهمترین برنامه‌های بنیاد است که به صورت مداوم انجام می‌شود، اظهار کرد: پزشکان طرح پایش سلامت در مجموع هزار و 464 نوبت از جامعه ایثارگری ویزیت کردند تا وضعیت سلامتی آنها را بررسی و توصیه‌های پزشکی و خدمات درمانی را به آنها ارائه دهند.

وی تصریح کرد: طرح پایش سلامت با اولویت گروه‌های والدین معزز شهدا، جانبازان 70 درصد و همسران شهدا شروع شده و به ترتیب با هدف پوشش همگانی جامعه هدف ادامه دارد.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در ادامه، تعداد افراد تحت پوشش بیمه همگانی(پایه) بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان را 9 هزار 470 نفر عنوان کرد و افزود: در حال حاضر تعداد افراد تحت پوشش بیمه تکمیلی دی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان20 هزار و 75 نفر است که بر اساس شیوه‌نامه اجرایی قرارداد مازاد درمان ایثارگران در سال 1401- 1402 از خدمات این بیمه بهره‌مند می‌شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار