دیدار اعضای کانون بسیج هنرمندان دیار کریمان به همراه جمعی از مدیران انجمن های هنری ادبی با امام جمعه شهرستان رباط کریم

دیدار اعضای کانون بسیج هنرمندان دیار کریمان به همراه جمعی از مدیران انجمن های هنری ادبی با امام جمعه شهرستان رباط کریم انجام شد.
کد خبر: ۹۵۰۵۲۰۴
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸

‍ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ دیدار اعضای کانون بسیج هنرمندان دیار کریمان به همراه جمعی از مدیران انجمن های هنری ادبی با امام جمعه شهرستان رباط کریم انجام شد.

صبح امروز همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی و سالروز تشکیل بسیج هنرمندان جمعی از اعضای کانون بسیج هنرمندان با حجت الاسلام و المسلمین ترابی امام جمعه شهرستان رباط کریم دیدار و گفتگو کردند.

بنا بر این گزارش حجت الاسلام ترابی با تاکید بر اینکه شهرستان رباط کریم هنرمندان فرهیخته و برجسته‌ای در بخش‌های مختلف حضور دارند که باید مورد حمایت قرار گیرند اذعان داشت : هیچ اقدامی نمی‌تواند مؤثرتر از کار فرهنگی، مخصوصاً انتقال فرهنگ از نسلی به نسل دیگر باشد که متاسفانه ما در شهرستان خود با کمبود امکانات فرهنگی مانند مجتمع های فرهنگی و منابع لازم مواجه هستیم .

ایشان در ادامه با بیان اینکه در کشور مسائل مربوط به حوزه فرهنگ و هنر مظلوم و مغفول مانده است افزود : مصوباتی که در سفر استانی هیئت دولت به شهرستان رباط کریم مبنی بر اهتمام در این حوزه داده شد بود تا کنون اقدام عملی صورت نگرفته است.

در ادامه جعفر کهن مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان رباط کریم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید اهل قلم سید مرتضی آوینی به تشریح ظرفیت‌های فرهنگی هنری و ادبی شهرستان در بخش های مختلف پرداخت و در خصوص کمبود فضاهای اموزشی برای تقویت فعالیت های هنری ادبی هنرمندان توضیحاتی ارائه نمود.

در این دیدار که با حضور دکتر عسکری ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس اداره کتابخانه ها و جمع کثیری از هنرمندان برگزار شد ایشان یکی از مهمترین اهداف حوزه بسیج هنرمندان را هم افزایی و بستر سازی برای حضور هنرمندان و بروز استعداهای هنری و عرضه آثار هنرمندان با تعامل و همکاری همه اراگانها و ادارات فرهنگی دانست و از حمایت های فرماندهی سپاه شهرستان و سایر مسولین در اجرای برنامه‌های این کانون تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار