خبرهای داغ:

از برپایی ایستگاه ایست و بازرسی تا محفل جمعی تلاوت قرآن در سرخه

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) سرخه از برگزاری ایستگاه ایست و بازرسی همراه با گشت های محله محور بسیج و برنامه های متنوع فرهنگی دیگر در پایگاه و محله خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۵۲۱۸
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ماه مبارک رمضان محفل جزء خوانی قرآن کریم با حضور نمازگزاران و بسیجیان در مسجد امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه برگزار شد.

محمدرضا جلال فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) و عضو هیئت امنا این مسجد در حاشیه برپایی این محفل در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: محفل انس با قرآن هر روز عصر در مسجد برگزار و ویژه برنامه تلاوت قرآن با حضور قاریان نوجوان و بزرگسال شهرستان و استان با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و کانون انتظار مسجد ولی عصر (عج) شهرستان سرخه برگزار و در این برنامه قاری نوجوان یونس رسولی بسیجی پایگاه مقاومت نیز آیات قرآن را تلاوت و در پایان برنامه از قاریان و شرکت کنندگان به قید قرعه تقدیر شد.

او با اشاره به نظافت پایگاه توسط کارگروه جهاد سازندگی افزود: همزمان با روز قدس فضاسازی جلوی درب پایگاه و بوستان توسط کارگروه جهاد فرهنگی انجام و به همت مسوول علمی کلاس تقویتی ریاضی ویژه نهم برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در ادامه اضافه کرد: همچنین گشت ایست و بازرسی و گشت های پیاده محله محور بسیج در طول ایام ماه مبارک رمضان و در شام شهادت مولی الموحدین، حضرت امیرالمومنین (ع) از ساعت ده و سی دقیقه تا سه و نیم صبح انجام شد.

جلال بیان داشت: ویژه برنامه افطار شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان با عنوان «مهمانسرا امام حسن مجتبی (ع)» با یاری گروه جهادی پایگاه برپا و اطعام سحری در بین خانواده های نیازمند وسالمندان محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) توزیع شد.

او ادامه داد: در جهت ایجاد اوقات مفرح و شاد برای بسیجیان، فعالیت ورزشی فوتبال در فضای حیاط پایگاه به صورت روزانه و با استقبال نوجوانان و جوانان برگزار می شود.

عضو هیئت امنا مسجد امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به برپایی به مراسم های لیالی قدر در مسجد گفت: مراسم شب های قدر و شهادت امام علی (ع) در طول سه شب در مسجد برگزار و همزمان با شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان مراسم عزاداری و سوگواری با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مسعود موسویان و مداحی مرتضی باقیان با حضور پیکر مطهر شهید گمنام در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.

جلال خاطرنشان کرد: همزمان با برپایی راهپیمایی روز قدس، بسیجیان پایگاه حضور پرشوری در صحنه داشته و بنر «من عاشق مبارزه با اسرائیل هستم، چون....» در پایگاه نصب و کودکان دلنوشته های خود را بر روی بنر یادداشت کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار