خبرهای داغ:
گردان ۱۲۴ امام حسین(علیه السلام) :

برگزاری مراسم افطاری خانوادگی با حضور خانواده های شهدا

با توجه به روزهای پایانی ماه میهمانی خداوند، مراسم افطاری خانوادگی همراه با سخنرانی و برنامه های متنوع فرهنگی با حضور خانواده های شهدا، خانواده های بسیجیان گردان، فرمانده لشکر14امام حسین(علیه السلام) و خانواده رزمندگان گردان ۱۲۴ امام حسین(علیه السلام) در محل تالار فرهنگیان خمینی شهر برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۰۵۲۴۶
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر مقدس ۱۴ امام حسین(علیه السلام)، با توجه به روزهای پایانی ماه میهمانی خداوند، مراسم افطاری خانوادگی همراه با سخنرانی و برنامه های متنوع فرهنگی با حضور خانواده های شهدا، خانواده های بسیجیان گردان، فرمانده لشکر14امام حسین(علیه السلام) و خانواده رزمندگان گردان ۱۲۴ امام حسین(علیه السلام) در محل تالار فرهنگیان خمینی شهر برگزار گردید.

فرمانده گردان ۱۲۴ امام حسین (علیه السلام) با اعلام این خبر گفت: در روایتی داریم که امام رضا(علیه السلام) فرمودند: افطارى دادن تو به برادر روزه‏ دارت ، فضيلتش بيشتر از روزه داشتن توست، به همین جهت و در همین راستا دورهم جمع نمودن بسیجیان عزیز و خانواده های محترمشان جمعیتی قریب به پانصد نفر از این عزیزان و خانواده های محترمشان را توانستیم در این برنامه افطاری در تالار فرهنگیان خمینی شهر دور هم گردهم آوردیم.

وی در ادامه افزود: در ابتدای این مراسم ، قاری نوجوان بسیجی امیدرضایی آیاتی از کلام الله مجید را تلاوت نمود و پس از آن مراسم با پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز گردید، سپس حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای بیگی در راستای مسائل خانواده و ایام شهادت امیرالمومنین علی (علیه السلام) سخنانی را ایراد کرد.

در ادامه این برنامه گروه سرود ترنم انقلاب از بسیجیان نوجوان گردان ۱۲۴ امام حسین(علیه السلام) برنامه های متنوعی را اجرا  نمودند.

همچنین در ادامه فرماندهی محترم لشکر ۱۴ امام حسین (علیه السلام) سردار هاشم پور در برنامه حضور یافته و ضمن خیر مقدم به تمامی عزیزان حاضر بخصوص خانواده شهدا دقایقی را به صحبت پرداخت.

و در پایان مراسم نیز رزمندگان و بسیجیان بصورت خانوادگی سر سفره با برکت افطاری مهمان شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار