خبرهای داغ:

«ضیافت نور» میهمانی فرشتگان روزه اولی در ماه مبارک رمضان

مراسم معنوی ضیافت نور در بیست و پنجمین روز از ایام نورانی ماه مبارک رمضان با حضور دانش آموزان روزه اولی 4 مدرسه از مدارس دخترانه شهرستان در مدرسه  دخترانه شاهد نصر خرمشهر  برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۵۶۷۳
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان خرمشهر؛  محفلی نورانی با عنوان ضیافت نور دانش آموزان دختر روزه اولی چهار مدرسه از مدارس دخترانه شهرستان به تعداد ۱۷۰ نفر  با همکاری و تعامل سازمان تبلیغات اسلامی ،فرهنگی منطقه آزاد تجاری اروند ،حوزه مقاومت بسیج ریحانة النبی "ص" خواهران ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر و جامعة القران شهرستان قبل از اذان مغرب و عشاء  در مدرسه شاهد نصر برگزار گردید. 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر گفت؛ این برنامه بسیار مفید و پر محتوا با سخنرانی امام جمعه محترم آغاز گردید. 

 

حجة الاسلام والمسلمین حاج آقای عادلپور در بخشی از سخنان خود،ضمن تبریک به دختران روزه اولی به خاطر اینکه توفیق عبادت و بندگی نصیب شان شده، توصیه نمود دختران عزیز در همه حال خداوند را شاهد و حاضر بر اعمال خود بدانند و دوستی خود را با خداوند حفظ کنند و از دستورات پروردگار که از طریق پیامبر گرامی اسلام و ائمه هدی سلام الله علیهم به دست ما رسیده پیروی کنند. 

 

  مقارن با اذان روحبخش مغرب و عشاء نماز جماعت به امامت حجة الاسلام والمسلمین حاج آقای عادلپور امام جمعه محترم و محبوب خرمشهر اقامه شد. سپس روزه داران میهمان سفره کریمانه شدند.

 

لازم به یادآوری است در این ضیافت نور از دانش آموزان دختر منطقه محروم  روستای جدیده دعوت بعمل آمده بود و هدایایی به تمامی دختران روزه دار  اهدا گردید .

 

«ضیافت نور» میهمانی فرشتگان روزه اولی در ماه مبارک رمضان

 

«ضیافت نور» میهمانی فرشتگان روزه اولی در ماه مبارک رمضان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار