فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

شهید حجازی در هر جایگاهی قرار گرفت منشاء برکات ارزشمندی شد

سردار شفائی گفت: شهید حجازی ولایتمدار و تکلیف پذیر بود و در هر جایگاهی که قرار گرفت منشا خیرات و برکات ارزشمندی شد که امروز می شود ثمره اخلاص در کار ایشان را دید.
کد خبر: ۹۵۰۵۷۵۶
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرنگار بسیج از چابهار، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در مراسم یادواره شهید سید محمد حجازی که در دانشگاه دریانوردی چابهار برگزار شده بود اظهار داشت: امام خمینی رحمت الله علیه فرمودند که زنده نگاه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و برگزاری یادواره های شهدا در همین راستا می باشد.

وی افزود: ما باید ببینیم که خروجی اقدامات ما در زنده نگاه داشتن یاد شهدا چیست و اگر شهید سلیمانی، حجازی، میرحسینی یا باقی شهدا فداکاری و ایثار کردند ما چگونه باید یاد آنان را زنده نگاه داریم و چه نتیجه ای از این اقدامات خواهیم گرفت.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: برگزاری و حضور در این جلسات، ترویج فرهنگ شهادت و ایثار است و رمز و راز ماندگاری اسلام همین فرهنگ ارزشمند است و تا زمانی که این فرهنگ در میان مسلمین و آزادی خواهان عالم باشد دشمن نمی تواند خللی در مسیر مقاومت ایجاد کند.

سردار شفائی در ادامه گفت: شهید حجازی از بزرگوارانی بودند که در مسیر این فرهنگ والا قدم برداشتند؛ ایشان ولایتمدار و تکلیف پذیر بود و در هر جایگاهی که قرار گرفت منشا خیرات و برکات ارزشمندی شد که امروز می شود ثمره اخلاص در کار ایشان را دید.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: امروز اگر بسیج سازندگی داریم که منشا خیرات زیادی در کشور شده ثمره اقدامات ایشان در بسیج است.

این مسئول افزود: شهید حجازی بسیار ولایت مدار بود و همه ما باید این روحیه را در خود تقویت کنیم؛ شهید حجازی با همین روحیه ولایت مداری در کنار حاج قاسم سلیمانی توانست جبهه مقاومت را در منطقه تا این حد رشد دهد.

شفائی تصریح کرد: امسال از جانب مقام معظم رهبری به عنوان مهار تورم و رشد تولید نام گذاری شده و همه ما باید ببینیم که وظیفه ما در این مسیر چیست و چگونه باید تکلیف خود را در این مسیر ادا نماییم.

وی افزود: همه ما در مسیر شعار سال وظیفه داریم؛ در این مسیر چند اقدام را در دستور کار داریم که مهم ترین آن جهاد خدمت است. ما باید فرصت جهاد را غنیمت بشماریم؛ این فرصت ها به تعبیر امام علی علیه السلام همچون ابر بهاری و گذراست و باید آن را مغتنم بشماریم و وظیفه خود را انجام دهیم.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در پایان خاطر نشان کرد: ما همه باید در مسیر جهاد تبیین قدم برداریم و نسبت به اقدامات دشمن مردم را آگاه کنیم؛ باید در مسیر امید آفرینی به گونه ای قدم برداریم که فرزندان ما نسبت به آینده خود در این استان امیدوار شود.

ارسال نظرات