فرماندار ویژه شهرستان ری در مراسم کلنگ زنی کمربندی قلعه نو:

رئیس جمهور دستور اکید دارد که پروژه های جنوب تهران به سرعت اجرایی شود

فرماندار ویژه شهرستان ری در مراسم کلنگ زنی کمربندی قلعه نو در سخنانی گفت: رئیس جمهور در سفر به شهرری تاکید کرد در کنار پروژه کمربندی دوم تهران، همزمان با میدان غنی آباد و پل فیروز آباد، هرچه سریع تر کارگاه کمربندی قلعه نو نیز تجهیز شود.
کد خبر: ۹۵۰۵۸۹۰
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۲

 حمید زمانی افزود: آقای رئیسی در سفر به شهرستان ری و در بازدید از پروژه های عمرانی این منطقه اعلام کردند که پروژه های شهرستان وارد فاز اجرایی شود تا مردم خدمت را احساس کنند. وی اضافه کرد: قلعه نو هم نمونه ای از توجه دولت به جنوب استان تهران است. این پروژه یک طرح شهرستانی   نیست بلکه چهار شهرستان دیگر نیز به طور مستقیم از اجرای این طرح منتفع و بهره مند می شوند.

معاون استاندار تهران خاطرنشان کرد: فرمانداری ری به منظور سرعت بخشیدن به اجرای این طرح 100 میلیارد تومان اعتبار از محل ارزش افزوده و روستاهای فاقد دهیاری به این پروژه اختصاص داده است. همچنین در کنار پروژه مترو،   اجرای طرح آبرسانی تا پیشوا به تحول اساسی در جنوب استان   تهران منجر خواهد شد.   

وی با قدردانی از اهالی قلعه نو، با اشاره به تملک 6 هکتار از اراضی محدوده طرح   گفت: انگیزه مردم متدین و خوب این شهر   خیر رساندن به مردم بویژه افرادی است که روزانه در این محور رفت و آمد می کنند و در ساعاتی از روز وقت آنها در ترافیک این محور تلف می شود.

  عملیات اجرایی کمربندی قلعه نو در محور ری - رامین به طول ۲.۵ کیلومتر با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران و حمید زمانی فرماندار ویژه شهرستان ری آغاز شد.

برای تکمیل بخشی از کمربندی دوم تهران در جنوب پایتخت ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است تا با اجرای آن مشکلاتی از جمله رفع گلوگاه ترافیکی و نقاط پرحادثه، مشکلات ایمنی تردد، کاهش تصادفات و زمان سفر و آلودگی هوا برطرف شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار