خبرهای داغ:

در آستانه عید سعید فطر امام جمعه سرخه با رزمندگان دیدار کرد

همزمان با روزهای پایانی ماه مبارک رمضان، حجت الاسلام و المسلمین اشرف با جمعی از ایثارگران و مردان عرصه جهاد و دفاع در سرخه دیدار کرد.
کد خبر: ۹۵۰۵۹۶۴
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای دیدارهای هفتگی سرهنگ مهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرسان سرخه، در این هفته همزمان با روز ارتش‌ ديدار با ابوالقاسم (علی اصغر) سبوحی، محمد تقی ابراهیمی و حسین قیومی از رزمندگان و ایثارگران شهرستان سرخه با حضور حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان انجام شد.

حجت الاسلام و المسلمین اشرف در جمع ایثارگران و رزمندگان ضمن قدردانی و تشکر از زحمات آن اظهار کرد: این دیدارها با هدف تکریم و تجلیل از زحمات مردان عرصه جهاد، یادآوری دوران نورانی و فرهنگ ایثار و شهادت و ضبط خاطرات جهادگران و انتقال به نسل های آینده انجام می گیرد.

او با بیان اینکه در آستانه عید سعید فطر افتخار دیدار نصیب ما شده است، افزود: دفاع مقدس مملو از امدادهای غیبی است که حاصل تقوا، توسل و توکل رزمندگان سپاه اسلام می باشد.

امام جمعه شهرستان سرخه تصریح کرد: خاطرات ایثارگران دوران دفاع مقدس باید برای انتقال فرهنگ جبهه و شهادت به نسل جوان و نوجوان جامعه گردآوری شود  و این دیدارهای هفتگی در راستای تحقق این مهم انجام می شود.

 

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار