نماینده مردم آشتیان، تفرش و فراهان در مجلس شورای اسلامی:

سپاه‌هراسی دشمنان تائید کارآمدی سپاه در دفاع از انقلاب است/ عملکرد درخشان سپاه در سازندگی و محرومیت‌زدایی

نماینده مردم آشتیان، تفرش و فراهان سپاه‌هراسی دشمنان را تائید کارآمدی سپاه در دفاع از انقلاب دانست و گفت: امروز سپاه به عنوان مقتدرترین نیروی مقاومت مردمی دنیاست.
کد خبر: ۹۵۰۶۰۲۳
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵

ولی الله بیاتی، نماینده مردم آشتیان، تفرش و فراهان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران به فرمان امام خمینی (ره) در سال ۵۸ گفت: سپاه پاسداران با پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفت و نیروهای مؤمن و مخلص، عضو این نهاد انقلابی شدند و در دوران پیروزی انقلاب اسلامی، دوران هشت سال دفاع مقدس، در خنثی کردن فتنه‌ های کشوری و منطقه‌ ای حضور داشتند.

وی افزود: این ارگان به معنای واقعی کلمه، حافظ نظام و انقلاب اسلامی است؛ سپاه در آغاز راه کار سختی داشت چراکه مثل ارتش ساختار و سازمان نداشت ولی در حین دفاع از انقلاب، کار سازمانی و ساختاری را هم انجام داد و تشکیلاتش را راه اندازی کرد.

نماینده مردم آشتیان، تفرش و فراهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خدمات این نهاد انقلابی بر کسی پوشیده نیست؛ سپاه با دفاع از ارزش‌ های اسلامی، حراست از تمامیت ارضی ایران، مقابله با هر آن کسی که می‌ خواست به نظام اسلامی ضربه بزند، ایستادگی کرد.

بیاتی مدیریت هشت ساله جنگ تحمیلی، در عرصه سازندگی کشور، در عرصه جنگ نرم و فرهنگی، در عرصه جنگ اقتصادی، در عرصه محرومیت‌ زدایی را از جمله اقدامات سپاه پاسداران در طول دوران انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: سپاه پس از دوران دفاع مقدس، همه امکانات خود را در عرصه سازندگی و در راستای خدمت رسانی در قالب قرارگاه های مختلف از جمله قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا به میدان آورده است.

وی با بیان اینکه دفاع سپاه از انقلاب حد و مرز ندارد و هر جا انقلاب اسلامی صادر شده است سپاه آنجا حضور دارد؛ افزود: با ظهور گروهک تروریستی داعش سپاه موفق شد تا جبهه مقاومت را در دنیا شکل دهد و ساختار داعش را در میدان مبارزه شکست دهد.

نماینده مردم آشتیان، تفرش و فراهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سپاه و بسیج یک نیروی مردمی است که هر کجا نیاز انقلاب باشد در میدان حاضر می شود. اگر جنگ نظامی باشد، جنگ فرهنگی یا جنگ اقتصادی و جنگ شناختی در میدان نبرد حاضر است.

بیاتی با بیان اینکه امروز سپاه به عنوان مقتدرترین نیروی مقاومت مردمی دنیاست، بیان کرد: دفاع مقدس یک دانشگاه بود، نه تنها برای ایرانیان که برای جهانیان و برای جبهه مقاومت، شاگردان این دانشگاه هم افرادی نظیر شهید سردار سلیمانی بودند که در دنیا خوش درخشیدند؛ سپاه قدس نماد مقاومت و استکبارستیزی و توسعه جغرافیای مقاومت است.

وی افزود: امروز هم هر کجا که نظام احساس خطر کند، این پاسداران هستند که جان خود را سپر می کنند و در مقابل توطئه ها و گلوله های دشمن می ایستند؛ سپاه در بخش های مختلف حضوری مقتدرانه دارد.

نماینده مردم آشتیان، تفرش و فراهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به راهبرد تحریم و سپاه هراسی آمریکا، تصریح کرد: اگر دشمن سپاه را تحریم می کند، یعنی همه مردم را تحریم کرده چراکه سپاه متعلق به مردم است و این اقدام سودی برای آنان نخواهد داشت و هیچ خللی در رشد سپاه ایجاد نمی کند؛ مجلس مدافع سپاه است و در هر شرایطی از سپاه دفاع می کند؛ اروپا و جهانیان به این نتیجه برسند که سپاه یک ارتش جهانی است و هر کجا که نیاز باشد برای حمایت از مستضعفین حضور خواهد یافت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار