مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان:

حجاب، تجلی عفاف و حیا می باشد و حیا زمینه ساز عفت است

حجت الاسلام اکبرپور گفت: حجاب و عفاف موجب تحکیم پیوند خانوادگی و سبب صمیمیت رابطه زوجین میگردد .
کد خبر: ۹۵۰۶۰۴۳
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، حجت الاسلام و المسلمین علی اکبرپور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی با محوریت عفاف و حجاب، با اشاره به اهمیت حجاب و عفاف گفت: حجاب، تجلی عفاف و حیا می باشد و حیا زمینه ساز عفت و نمود آن حجاب است.

وی با اشاره به این مطلب که بشر در حال پیشرفت و رو به صنعتی شدن است، افزود: وسایل آسایش پیشرفت فراوانی کرده است، اما آرامش، کاهش پیدا کرده است و شاهد فاصله زیادی بین آسایش و آرامش می باشیم، در صورتیکه آرامش باید در زندگی باشد که اکنون نیست .

حجت الاسلام اکبرپور تصریح کرد: طبق روایات متعدد، خانم و آقا باید در خانه برای آرامش همدیگر آراسته و زیبا باشند که متاسفانه در جامعه امروزی، آراستگی زنان در کوچه و خیابان است و غیرت و عفت کم رنگ شده و حیا از چشم زنان و غیرت از چشم مردان از بین رفته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان ادامه داد: حجاب و عفاف موجب تحکیم پیوند خانوادگی و سبب صمیمیت رابطه زوجین میگردد .

این مسئول همچنین به فاصله گرفتن از خدا و الگوهای دینی، کم شدن توکل و اعتماد به خدا، بودن تقدیر در دستان خودمان و بررسی آیات و روایات در خصوص مسئله ی حجاب و عفاف اشاره کرد .


در پایان این کارگاه، علیرضا قاسمی، مدیر عامل آبفای استان، ضمن تقدیر و تشکر از حضور حجت الاسلام اکبرپور بعنوان سخنران این برنامه و همچنین میهمانان گرامی، از اینکه فرصتی پیش آمد تا در این کارگاه آموزشی شرکت داشته باشند ابراز خشنودی نمودند و تاکید کردند اینگونه برنامه ها تداوم داشته باشد .

به جهت رسم یادبود لوح سپاسی نیز به حجت الاسلام و المسلمین اکبرپور توسط مهندس قاسمی اهدا شد .

ارسال نظرات