مراسم دومین سالگرد شهادت شهید حجازی در اردبیل برگزار شد + مدیا

مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سرلشکر شهید سید محمد حجازی صبح امروز در مسجد قدس شهر اردبیل برگزار شد برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۶۰۹۳
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱
مراسم دومین سالگرد شهادت شهید حجازی در اردبیل برگزار شد + مدیا
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مراسم دومین سالگرد شهادت سرلشگر شهید سید محمد حجازی با حضور پرشور مردم اردبیل، مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی، خانواده‌های شهدا و رزمندگان و بسیجیان ظهر امروز در مسجد قدس اردبیل برگزار شد.
 
سردار غلامحسین محمدی‌اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در این مراسم ضمن بیان ویژگی‌های سردار حجازی به سالروز تأسیس سپاه پاسداران در دوم اردیبهشت ماه اشاره کرد و گفت: هر انقلاب و نظامی برای تثبیت و تداوم نیازمند نیروهای مخلص و از جان گذشته‌ای است که متصل به اقیانوس بی‌کران است.
 
وی گفت: انقلاب اسلامی ایران با بسیجیان مخلص، جان برکف و بی‌ادعای خود که از بطن مردم برخواسته است از انقلاب اسلامی و نظام اسلامی ایران پشتیبانی و حمایت می‌کند.
 
سردار محمدی‌اصل تشکیل بسیج مستضعفین در 5 آذر سال 57 را یاداور شد و گفت: امام خمینی(ره) با دوراندیشی و تدبیر خود این نیروی مخلص را پایه‌گذاری کرد تا انقلاب اسلامی با بسیجیان برای ابد تداوم پیدا کند.
 
وی به دومین سالگرد سرلشگر شهید سید محمد حجازی اشاره کرد و گفت: سردار حجازی که در سنگرهای مختلف خدمتگذار نظام و انقلاب و مردم بود، خود را وقف اسلام کرد و کارهای ارزشمندی از خود به یادگار گذاشت.
 
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) از فکر پویا، کار جهادی و حضور در میدان از جمله ویژگی‌های سردار حجازی برشمرد و گفت: سردار حجازی در بنیانگذاری نیروهای رزمی حزب‌الله لبنان به ویژه در ساماندهی موشک‌های حزب‌الله نقش به‌سزایی داشت بطوریکه از وی به عنوان پدر موشکی حزب الله نیز یاد می‌شود.
 
وی با بیان اینکه سردار حجازی سرشار از ایمان راستین بود گفت: تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا پیام ملت ایران برای تداوم راه شهدا در یادواره‌ها است.
 
سردار محمدی‌اصل به عرصه‌های انقلاب اسلامی و فتنه‌ها اشاره کرد و گفت: مردم ولایتمدار اردبیل با حضور بصیر خود در راهپیمایی‌های 13 آبان، 22 بهمن و روز قدس خط بطلان بر توطئه‌های دشمنان جهت براندازی کشیدند و نشان دادند تا پای جان پای آرمان انقلاب اسلامی و شهدا ایستاده‌اند.
 
وی به ویژگی‌های شهدا اشاره کرد و گفت: سبک زندگی شهدا در واقع چیزی جر اراده راسخ، گام‌های محکم و استوار برای عبور از صعب‌العبورترین میادین نیست چراکه شهدا با ایثار خود به دنیا نشان دادند که می‌توان با نیت پاک و الهی، ناشدنی‌ترین کارها را ممکن کرد.
 
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) به ایثار رزمندگان اسلام در مناطق مرزی اشاره کرد و گفت: در کنار سبز پوشان حریم ولایت که با عبور از صعب‌العبورترین مکان‌ها برای تأمین امنیت کشور به جنگ معاندین و معارضین و منافقین می‌روند بسیجیان نیز لبیک‌گویان به فرامین رهبر معظم انقلاب پرچم اسلام را در عرصه‌های مختلف برافراشته‌اند
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار