خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام نجاری:

نامگذاری روز ارتش توطئه‌های دشمنان و منافقان را خنثی کرد

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: نامگذاری روز ارتش یکی از یادگاران امام خمینی(ره) است که باعث شد بسیاری از مشکلات و توطئه‌های دشمنان و منافقان خنثی شود.
کد خبر: ۹۵۰۶۳۹۶
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷
نامگذاری روز ارتش توطئه‌های دشمنان و منافقان را خنثی کرد

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری در دیدار با فرمانده تیپ زرهی شهید قهرمان و مسئول عقیدتی سیاسی این تیپ ضمن گرامیداشت روز ارتش اظهار کرد: نامگذاری بیست و نهم فروردین ماه به نام روز ارتش یکی از یادگاران امام خمینی(ره) است که باعث شد بسیاری از مشکلات و توطئه‌هایی که دشمنان و منافقان می‌خواستند در کشور اجرا کنند خنثی شود.

وی با بیان اینکه ارتش نیروی خدایی و مردمی است که همگام با سپاه تحت فرماندهی کل قوا انجام وظیفه می‌کند، گفت: یکی از وظایف ارتش حفظ ارزش‌ها است همانطور که انبیا و اولیا الهی برای این هدف مبعوث شده‌اند.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد: وظیفه دیگر ارتش خدمت به مردم است که در سال‌های اخیر پر رنگ‌تر شده و باعث محبوبیت بیشتر آنها در بین مردم و جامعه شده است.

حجت الاسلام رستمی مسئول عقیدتی سیاسی تیپ زرهی شهید قهرمان گفت: سپاه و ارتش با هم برادرند و همه یک هدف را دنبال می‌کنند و فقط رنگ لباس آنها متفاوت است.

وی افزود: شهید صیاد شیرازی نخبگی خاصی در اداره جنگ داشت از شهدای بزرگ ارتش است.

 معاون اجرایی سپاه انصار الحسین(ع) همدان نیز در این دیدار گفت: دشمنان با راه انداختن جنگ شناختی سعی در ایجاد تفرقه و دین زدایی در بین مردم دارد.

سرهنگ حسن برزگر افزود: یکی از اهداف دشمن اعمال فشار اقتصادی بر مردم به وسیله تحریم هاست تا باعث شود آنها از انقلاب دل سرد شوند.

 وی گفت: سپاه و ارتش وظیفه خدمت رسانی به مردم را دارند و این وظیفه را درباره‌های مختلف زمانی به خوبی انجام دادند.

سرهنگ مهرداد صفری فرمانده تیپ زرهی شهید قهرمان همدان نیز در ادامه گفت: همبستگی و همراهی سپاه و ارتش باعث شدن دشمنان شده است.

 وی خاطر نشان کرد: در راه رسیدن به اهداف سختی های زیادی وجود دارد ولی اگر عقیده انسان پایدار باشد به اهداف خواهد رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار