فرمانده سپاه بابل :

سپاه همواره در عرصه‌های گوناگون کشور نقش تعیین کننده دارد

فرمانده سپاه بابل تاکید کرد: یکی از مولفه های قدرت نظام و رکن رکین آن ، وجود سپاه است که در حوادث گوناگون همواره نقشی تعیین کننده و تاثیر گذار دارد.
کد خبر: ۹۵۰۶۵۸۶
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱

سپاه همواره در عرصه‌های گوناگون کشور نقش تعیین کننده دارد

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ مهرداد بابایی فرمانده سپاه ناحیه بابل در سخنرانی پیش از خطبه نمازجمعه امروز در آستانه عیدسعید فطر و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه را مولود انقلاب و همزاد با انقلاب دانست.

سپاه همواره در عرصه‌های گوناگون کشور نقش تعیین کننده دارد
سرهنگ بابایی گفت: انقلاب جمهوری اسلامی نیاز به مراقبت داشت و لذا جهت تحقق این امر مهم بود که حضرت امام (ره) دستور تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در سال ۵۸ صادر فرمود.

وی در ادامه افزود: طبق اصل ۱۵۰ قانون اساسی هدف و وظیفه سپاه، پاسداری از انقلاب و دستاورد‌های آن می‌باشد. در طول ۴۴ سال انقلاب اسلامی سپاه در تمامی عرصه‌های سخت و نیمه سخت و نرم خالصانه و جان بر کف در راستای خدمت به مردم فعالیت کرد. کارنامه سپاه درخشان و پرافتخار است که حضرت امام (ره) فرمود اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

سپاه همواره در عرصه‌های گوناگون کشور نقش تعیین کننده دارد
سرهنگ بابایی به تشریح خدمات سپاه در طول سال‌های پس از تاسیس پرداخت و خاطرنشان کرد:حفظ نظم و امنیت کشور، انهدام گروه تروریستی فرقان، خنثی سازی کودتای نوژه و نقشه استکبار جهانی، انهدام سازمان منافقین در داخل کشور و فراری و متواری کردن آنان به خارج از مرز‌های ایران، انهدام گرو‌های تروریستی داخلی، برقراری امنیت در شمال غرب کشور و مقابله با اقدامات تجزیه طلبانه پژاک و کومله، برقراری امنیت در جنوب شرق کشور در مقابله با اشرار داخلی، مقابله با نا امنی‌ها داخلی و حوادث داخلی و حفاظت از شخصیت‌ها نظام و اماکن حساس و حیاتی کشور از جمله اقدامات و خدمات سپاه به کشور است.

فرمانده سپاه بابل تاکید کرد: یکی از مولفه‌های قدرت نظام و رکن رکین آن، وجود سپاه است. در حوادث گوناگون سپاه همواره نقشی تعیین کننده و تاثیر گذار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار