مجاهدت سردار حجازی در جبهه مقاومت فراموش نشدنی است

معاون آموزش قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) گفت: مجاهدت سردار حجازی در جبهه مقاومت فراموش نشدنی است.
کد خبر: ۹۵۰۶۶۵۲
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، دومین یادواره سردار شهید سید محمد حجازی به همت حوزه 2 شهری شهید باکری ارومیه در مسجد حضرت قائم(ع) با حضور اقشار مختلف ارومیه برگزار شد.

در این مراسم سردار سرتیپ دوم پاسدار کریم علی‌نژاد معاون آموزش قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) ضمن سخنرانی، اظهار داشت:  سردار شهید حجازی علاوه بر حضور مؤثر در دوران دفاع مقدس و در قرارگاه قدس، فرماندهی و مدیریت قرارگاه های مختلف دیگری را بر عهده داشت، همچنین نزدیک به 10 سال فرمانده نیروی مقاومت بود، سپس معاون هماهنگ کننده سپاه شد، مدتی جانشینی فرماندهی کل سپاه را برعهده داشت، بعد از آن به لبنان رفت، تا پایان عمر داعش در سال 98 در آنجا ماند، تا اینکه به کشور بازگشت، جانشین نیروی قدس سپاه شد.

وی گفت: شهید حجازی یکی از فرماندهان برجسته دوران هشت سال جنگ تحمیلی بودند، پس از پایان دفاع مقدس با تدبیر امام خامنه ای و تشکیل نیروی مقاومت بسیج، وارد این نیرو و سازمان شدند، در مسئولیت های گوناگون و به خصوص در آخرین مسئولیت های خود که در کنار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی داشتند، نقش های ارزنده و بسیار مهمی ایفا کردند.

این مسئول با بیان اینکه اخلاق و رفتار شهید حجازی برای رزمندگان و پاسداران نمونه بود، گفت: مجاهدت های سرداران شهید سلیمانی و حجازی در جبهه مقاومت فراموش نشدنی است..

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار