پیگیری مطالبات مردمی

آغاز عملیات بازسازی استخر شهدای شهرستان فیروزکوه

فراخوان مزایده بازسازی استخر شهدای شهرستان فیروزکوه با مشارکت بخش خصوصی منتشر شده و پروژه خرداد ماه به پیمانگار واگذار می شود.
کد خبر: ۹۵۰۶۶۸۷
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱

 

حسن نام آور، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزکوه در گفتگو با خبرنگار بسیج فیروزکوه با اشاره به واگذاری بازسازی استخر به بخش خصوصی گفت: بعد از گذراندن چندین ماه پیگیری؛ استخر شهدا فیروزکوه در مرحله فراخوان مزایده قرار گرفته ودر اوایل خردادماه به سرمایه گذار بخش خصوصی واگذار می شود تا بازسازی اساسی تنها استخر شهرستان انجام گیرد.

نام آور با بیان اینکه راه‌اندازی و تکمیل استخر شنا در شهر فیروزکوه مورد مطالبه به حق جوانان،ورزشکاران خصوصاً قشر بیمار و سالمند شهرستان است گفت:

خداوند متعال را شاهد میگیرم که در یک سال گذشته با توجه به عدم تخصیص اعتبارات سازمانی ، این فرآیندرا به سمت بخش خصوصی برده ایم که سرمایه‌گذار بخش خصوصی ورود کند و این استخر که سالها مشکلات فراوانی داشته به صورت اساسی بازسازی بشود و خدمات شایسته ای به مردم شریف داشته باشد.

وی افزود:این فرآیند درماه جاری انجام و به فرد برنده تحویل داده خواهدشد تا با نظارت اداره فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران بازسازی وتعمیرات انجام گیرد.

وی در پایان ضمن تشکر از صبر ومتانت مردم شریف از همراهی وپیگیری های مسوولین  برای بازسازی و بهره‌برداری مجدد این مجموعه قدردانی نموده و بیان داشتند: مطمئناً با ورود بخش خصوصی این پروژه به زودی باشرایط ایده ال به بهره‌برداری می‌رسد

 

 

خبرنگار بسیج/طاهره حاجی مزدارانی

ارسال نظرات
آخرین اخبار