به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

ناحیه مقاومت بسیج بافق بیانیه ای صادر کرد

در این بیانیه آمده است: قطعا سپاه از عرصه جنگ ترکیبی و شناختی دشمن غافل نبوده و ان‌شاءالله در مقابله با آن نیز پیروز میدان خواهد بود.
کد خبر: ۹۵۰۶۷۳۲
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، به مناسبت دوم اردیبهشت‌ماه، سالروز تأسیس #سپاه_پاسداران_انقلاب_اسلامی، ناحیه مقاومت بسیج بافق بیانیه‌ای صادر کرد.
 متن بیانیه بدین شرح است:

وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُم (انفال.۶۰)

امام خامنه‌ای مدظله‌العالی:
سپاه جزو نهاد‌ها و پدیده‌های برآمده از انقلاب اسلامی است؛ خصوصیّاتی در آن هست که در سایر برکات ناشی از انقلاب این خصوصیّات را انسان کمتر مشاهده میکند. اوّلاً ولادت سپاه در بحبوحه حوادث و هیجان‌های بزرگ انقلاب بود؛ بعد رشد و حرکت سپاه و بلوغ سپاه در تلاطم عظیم حوادث دفاع مقدّس [واقع]شد؛ در طول این هشت سال دفاع مقدّس، سپاه رشد کرد؛ مثل نوجوانی که به مرحله جوانی و بلوغ و دلاوری می‌رسد.
۱۰ مهرماه ۱۳۹۸

دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی رحمةالله علیه در سال ۱۳۵۸ می‌باشد که با تدبیر حکیمانه خویش این شجره طیبه را بنا نهادند تا نگاهبان انقلاب اسلامی و دستاورد‌های با ارزش آن باشد.

این فرمایش مسئولیت آور حضرت امام رحمةالله علیه که "اگر سپاه نبود کشور هم نبود" گویای اعتقاد و اعتماد عمیق ایشان به این نهاد انقلابی است.

پاسداران حریم ولایت در لبیک به فرمان امامین انقلاب و بنا به نیاز زمان و ضرورت جامعه، در دفاع مقدس و پاسداری از حرم اهل‌بیت علیهم‌السلام و نگهبانی از امنیت مرز‌های کشور و همچنین در خدمت به مردم، روزی آغشته به خون بوده‌اند و روز دیگر به خاک عرصه سازندگی و محرومیت زدایی آمیخته و در برهه‌ای هم به مواد ضد عفونی در میدان دفاع از سلامت مردم آغشته شده‌اند، که بیانگر این است که این نهاد مقدس همواره وامدار و وفادار به آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های اسلامی و انسانی است.

ما پاسداران و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج بافق، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی از ابتدا تا به امروز، و همچنین با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما و عرض تبریک عید سعید فطر، آمادگی کامل خود را در ادامه خدمت رسانی به آحاد جامعه و دفاع و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت زعامت، ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی اعلام می‏نماییم؛ و این نکته را نیز متذکر می‌شویم که قطعا سپاه از عرصه جنگ ترکیبی و شناختی دشمن غافل نبوده و ان‌شاءالله در مقابله با آن نیز پیروز میدان خواهد بود.

فَإِنَّ حِزبَ اللَّهِ هُمُ الغالِبونَ
ناحیه مقاومت بسیج بافق

ارسال نظرات
آخرین اخبار