خبرهای داغ:

گرامیداشت سالروز شهادت دو تن از شهدای جهادگر خوزستان

شهید سید محسن موسوی محمدی و شهید محمد ناصری دو تن از نیروهای جهادی استان خوزستان هستند که در حین خدمت به سیل زدگان در تاریخ سوم اردیبهشت ماه سال 1398 به فیض شهادت نائل شدند.
کد خبر: ۹۵۰۷۲۷۳
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛ شهید سید محسن موسوی محمدی فرزند سید جاسم است که در روز بیست و دوم اریبهشت ماه سال ۱۳۷۰در اهواز دیده به جهان گشود.

شهید محمد ناصری متولد یکم بهمن ماه ۱۳۶۶ در کوت عبدالله، شهرستان کارون بدنیا آمد.

شهید سید محسن موسوی محمدی به همراه شهید محمد ناصری دو تن از نیروهای جهادی استان خوزستان هستند که در حین خدمت به سیل زدگان در تاریخ سوم اردیبهشت ماه سال 1398 به فیض شهادت نائل شدند.

 

مراسم تشییع و تدفین این دو نیروی امدادرسان مردم صبح روز سه‌ شنبه سوم اردیبهشت‌ماه از سجادیه تا بهشت‌آباد در کوت عبدالله شهرستان کارون آغاز شد و تا بهشت آباد اهواز ادامه داشت.

۱
پیکر مطهر این شهدا با حضور آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری در قطعه ایثارگران آرام گرفت.

 

برادر شهید می گوید: همه کارهای خیرش برای رضایت خدا و اهل بیت (ع) بود. از نوجوانی در هیئت‌ ها خدمت کرده بود. عاشق پیاده‌روی اربعین بود. در بین راه نمی‌ دانید چه نوکری‌ هایی برای زائران حضرت اباعبدالله (ع) می‌ کرد. مردم اینجا سید محسن را در حال این خدمت‌ها دیده بودند و می‌ گفتند این جوان لایق شهادت است.»

 

دوستش می گوید: نخستین ویژگی سید محسن صداقت و دلسوزی بی‌ اندازه‌اش برای فقرا و نیازمندان بود. خدا شاهد است که در سیل سال گذشته که تمام کوت عبدالله را در بر گرفت چطور در راه آسایش مردم جان فشانی و خدمت رسانی می‌کرد. لحظه‌ای او را بیکار نمی‌دیدیم. از کاری که فارغ می‌شد به سرعت سراغ فداکاری دیگری می‌رفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار