خبرهای داغ:
مرتضوی در جمع کارگران در حرم مطهر امام خمینی (ره):

جامعه کارگری با هر سلیقه‌ای معتقد به آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی است/عزم جزم دولت برای تسلط بر تورم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اگر هم اکنون محصولات ایرانی سر سفره مردم است و اقتصاد کشور از رشد اقتصادی برخوردار شده، حاصل دسترنج کارگران است که این  جامعه کارگری با هر فکر و سلیقه‌ای معتقد به آرمانها، اهداف و راه امام راحل (ره) و رهبرمعظم انقلاب است.
کد خبر: ۹۵۰۷۲۷۸
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹

جامعه کارگری با هر سلیقه‌ای معتقد به آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی است/عزم جزم دولت برای تسلط بر تورم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سید صولت مرتضوی  وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آیین تجدید میثاق جامعه کار و تولید با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که صبح امروز  در حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: دولت خادم مردم است و در موضوعات مختلف از جمله مسکن و اشتغال تلاش های زیادی را آغاز کرده و عزم خود را جزم کرده است که بر تورم که بیشتر آن هم انتظاری و القایی است مسلط شود که در این باره بارقه های امید هم دیده می شود.

مرتضوی افزود: در حدود ۱۸ماه عمر دولت سیزدهم، رشد نیم درصدی دولت قبل به مثبت ۳درصد رسید و تلاش برای رسیدن به رشد ۸ درصدی در دستور کار دولت قرار گرفته است که انشاالله به آن خواهیم رسید.

وزیر کار تصریح کرد: در بخش تولید فولاد، دارو، سیمان، مواد پتروشیمی و لبنی به رشد بالای ۵۰ درصد رسیده ایم که این روند در سال ۱۴۰۲ تداوم خواهد داشت و همچنین وضع درآمدی دولت نیز افزایشی است و با وجود مشکلات، دولت توانست تا پایان سال قبل روزانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه نفت را صادر کرده  و مقدار زیادی از بدهی های دولت قبل را پرداخت کند.

وی با بیان اینکه وقتیکه دولت سیزدهم  سر کار آمد، وضع اقتصادی کشور نامطلوب بود، ادامه داد: دولت  صندوقی را تحویل گرفت که ۱۱۰۰ همت کسری داشت اما تاکنون توانسته بخش زیادی از این کسری ها را جبران کند و در حال عبور از بحران اقتصادی است و مطمئن هستم آینده وضع بهتری خواهیم داشت.

هر چه زمان می گذرد، اوضاع به نفع جبهه مقاومت پیش می رود

مرتضوی  به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه "هر چه زمان می گذرد زمان به نفع جبهه مقاومت می شود" اشاره کرد و گفت: اعتراضات گسترده اخیر در سرزمینهای اشغالی فلسطین و تزلزل در هیات حاکمه اسراییل و فروپاشی هژمونی و سیطره آمریکا بر دلار، تغییر رویکرد ایران هراسی و تبدیل آن به تعامل و همفکری با جمهوری اسلامی ایران و گزارش آژانس انرژی اتمی بر صلح آمیز بودن فعالیتهای هسته ای ایران از جمله دلایل صدق این سخنان است.

وی همچنین با اشاره به تقدیم حدود ۱۴هزار شهید توسط جامعه کارگری به نظام اسلامی افزود: اگر هم اکنون محصولات ایرانی سر سفره مردم است و اقتصاد کشور از رشد اقتصادی برخوردار شده، حاصل دسترنج کارگران است که این  جامعه کارگری با هر فکر و سلیقه ای معتقد به آرمانها، اهداف و راه امام راحل(ره) و رهبرمعظم انقلاب است.

وزیر کار همچنین گفت: جامعه کارگری و کارفرمایی در دو جبهه مخالف نیستند بلکه در مسیری واحد با هم طی مسیر می کنند.

مرتضوی در پایان سخنانش گفت با تاسی از پیامبر اسلام (ص) و سخنان رهبر انقلاب بر دستان پینه بسته جامعه کارگری بوسه می زنم و بر این بوسه افتخار می کنم.


گفتنی است  که این مراسم با حضور اله بداشتی مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات همراه بود و در این مراسم یاد و نام شهید شاخص جامعه کارگری در سال ۱۴۰۲ "شهید محمد کاظم زاده" گرامی داشته شد. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار