کارگران ستون فقرات توسعه پایدار و شاکله اصلی شکوفایی اقتصادی هستند

در پیام مشترک شورای هماهنگی تعاون، کار و رفه اجتماعی مازندران و سازمان بسیج کارگران آمده است: کارگران ستون فقرات توسعه پایدار و شاکله اصلی شکوفایی اقتصادی هستند.
کد خبر: ۹۵۰۷۳۲۱
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،  شورای هماهنگی تعاون، کار و رفه اجتماعی مازندران و سازمان بسیج کارگران به مناسبت آغاز هفته کارگر پیام تبریک مشترک صادرکردند. متن پیام به شرح زیر است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

نفْس کار احترام دارد، نفْس تحرّک و تلاش در جهت درست داراى احترام است؛ این نگاه اسلام است. همه‌چیز بر پایه‌ى این تکریم و احترام بایستى شکل بگیرد. اگر ما چیزى به نام حقوق کارگر و منزلت کارگر تعریف می‌کنیم، بر اساس همین احترام به کار و احترام به کارگر باید باشد.

مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) ۱۰/۰۲/۱۳۹۳

یازدهم اردیبهشت روز جهانی کارگر، روز تجلیل از خدمات ارزنده زنان و مردانی است که به‌عنوان یکی از مهم‌ترین عناصر پیشرفت، توسعه، بالندگی و خوداتکایی جامعه هستند.

روز تجلیل از پیشتازان توسعه و پیشرفت و روز ستایش از دست‌هایی است که آیینه تلاش روزگارند، کارگران عزیز به‌عنوان ارزشمندترین طبقه و سودمندترین گروه در جامعه‏ نقش مهم و کلیدی در به گردش درآوردن چرخ‌های عظیم صنعت، توسعه، خدمات و شکوفایی اقتصادی کشور ایفا نموده و ستون فقرات توسعه پایدار و شاکله اصلی شکوفایی اقتصادی هستند.

بی‌تردید نقش جامعه‌ی کارگری در به حرکت درآوردن چرخ‌های اقتصاد کشور، فزونی تولید و حفظ استقلال و آزادی ایران اسلامی، نقش بی‌بدیلی است. علی‌رغم شرایط خطیر کشور، تحریم‌های حداکثری اعمال‌شده، تبعات ناشی از بیماری کرونا، حوادث غیرمترقبه و فشار‌های معیشتی؛ جامعه کارگری هم، چون همیشه با تخصّص، تعهّد و مجاهدت خود، چرخ اقتصاد کشور را به تحرک واداشته و با نهایت توان خود کوشیده‌اند تا پیروز میدان‌های پیکار اقتصادی و صنعتی باشند.

امیدوارم در این سال که از سوی مقام معظم رهبری به سال رشد تولید و مهار تورم نامگذاری شده است، تولید و حمایت از تولیدات در اولویت قرار گیرد و موانع سر راه تولید برداشته شود. با توجه به توانمندی‌های داخلی و حمایت از کالا‌های داخلی رونق و شکوفایی اقتصادی بیش‌ازپیش صورت گیرد تا همه باهم بتوانیم بیش از گذشته قدردان زحمات قشر زحمتکش جامعه باشیم.

بدینوسیله ضمن گرامی داشت هفته کارگر (۵ لغایت ۱۱ اردیبهشت‌ماه) یاد و خاطره شهیدان والامقام جامعه‌ی کارگری را گرامی داشته و تلاش‌های شبانه‌روزی این قشر پرتلاش و زحمت‌کش را ارج می‌نهیم و سلامتی، سعادت و پیروزی هر چه بیش‌تر آنان را در تمامی مراحل زندگی از خداوند متعال خواستاریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار