سپاه پناهگاه امن ملت ایران و مستضعفان است

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: امروز خدمت بی‌منت به مردم در واقع جهاد فی‌سبیل‌الله است.
کد خبر: ۹۵۰۷۳۴۳
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴

سپاه پناهگاه امن ملت ایران و مستضعفان است

به گزارش خبرگزاری بسیج،یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموزی شهرستان اصلاندوز در قالب کنگره ملی سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل در مسجد امام شهر اصلاندوز برگزار شد.

سردار محمدی اصل در یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموزی شهرستان اصلاندوز ، با بیان اینکه ایران امروز یکی از قدرتمندترین کشورهاست،تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس یک گنجینه بود ،بطوریکه امروز با بهره گیری از این گنجینه، پیشرفت‌های چشم‌گیری به دست آمده و ایران اسلامی به یکی از ملت‌ها و کشورهای توسعه یافته جهان تبدیل شده است.

دبیر کل کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل اضافه کرد: خانواده شهدا با تربیت فرزندان شجاع خود و ایثارگران با حضور در جبهه‌های دفاع مقدس حماسه‌های بزرگی خلق کردند که برای همه الگو هستند و دعای خیر آنها بزرگترین پشتوانه برای همه است.

وی اظهار داشت: استکبار جهانی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون برای آنکه مردم از ارزشهای نظام دست بردارند در حد توان خود از هیچ ترفند و هجمه ای علیه میهن اسلامی ما دریغ نکرده است.

سردار محمدی اصل با بیان اینکه توطئه‌های دشمنان روز به روز علیه کشور و ملت های مسلمان بیشتر می‌شود، اضافه کرد: جنگ نرم دشمنان به مراتب پیچیده تر از جنگ سخت است لذا مواجهه با آن آمادگی و بصیرت بیشتری لازم دارد.

وی افزود: امروز خدمت بی‌منت به مردم در واقع جهاد فی‌سبیل‌الله است و سپاه پناهگاه امن ملت ایران و مستضعفان است به طوری که از روزهای نخست تاسیس خود را خادم مردم و پاسدار انقلاب می‌داند که در دوران ۴۴ ساله انقلاب برای تحقق آرمان‌ها و پیشرفت کشور با تمام توان پای کار بوده و از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

یادگار دوران دفاع مقدس با بیان اینکه امروز سرمایه گذاری دشمن در فضای مجازی است، اظهار کرد:‌ جنگ دشمن ‌علیه ملت از طریق رسانه‌های دروغین با لجن‌پراکنی، آغاز شده است‌ و فرهنگیان و دانش آموزان نقش و مسئولیت سنگین‌تری در مقابله با این هجمه‌ها دارند.

سردار محمدی‌اصل گفت: ملت ایران اراده فولادین دارد و مصداق سوره انا عطیناک الکوثر هستند‌، همانند شهدا انسان‌های مؤمن‌، متدین‌، مخلص‌، خداباور، استکبارستیز، دشمن‌شناس و ادامه‌دهندگان آرمان و اهداف شهدا و پشتیبان نظام بوده و خواهند بود.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تأکید کرد: مسئولین بایستی با روحیه جهادی و انقلابی در خدمتگزاری به ملت بابصیرت و همیشه در صحنه ایران مصمم‌تر باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار