خبرهای داغ:
در سفر دوم استانی رییس جمهور به خوزستان؛

تصویب ۲۳۰ طرح و مصوبه با اعتبار ۱۸۰ هزار میلیارد ریال برای خوزستان

معاون اجرایی رئیس جمهور:در مجموع ۲۳۰ طرح و مصوبه با اعتبار ۱۸۰ هزار میلیارد ریال برای دور دوم سفر به استان خوزستان پیش بینی شد.
کد خبر: ۹۵۰۸۱۰۱
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، محسن منصوری گفت: در دور نخست سفر به خوزستان، مصوباتی به ارزش بیش از ۸۰ هزار میلیارد ریال در نظر گرفته شد که گل سرسبد آنها، تحولات به وجود آمده در حوزه آب و انرژی و فاضلاب بود البته بخشی از این طرح‌ها طی این ۲ روز توسط رییس جمهور و اعضای هیات دولت افتتاح شد.

 

تصویب ۲۳۰ طرح و مصوبه با اعتبار ۱۸۰ هزار مییلیارد ریال برای خوزستان

 

وی افزود: در سفر دور دوم تمام اعضای هیات دولت در خوزستان حاضر شدند و از نزدیک مسایل و مشکلات مردم را بررسی کردند.

 

معاون اجرایی رئیس جمهور بیان کرد: تمرکز اصلی ما در دور دوم سفر‌های استانی، عمل به تعهدات دور نخست است و سعی کردیم کمتر طرح عمرانی جدید ایجاد کنیم.

 

وی افزود: با توجه به جایگاه ویژه استان خوزستان و اینکه دور نخست هنوز ساز و کار اجرایی دولت شکل نگرفته بود بنا شد برای دور دوم سفر به استان، اعتبارات مناسبی در نظر گرفته شود.

 

منصوری گفت: در مجموع ۲۳۰ طرح و مصوبه با اعتبار ۱۸۰ هزار میلیارد ریال برای دور دوم سفر به استان خوزستان پیش بینی کردیم که همگی، طرح‌های جدید است؛ ۱۰۰ هزار میلیارد ریال از این اعتبار سهم سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مابقی آن سهم دستگاه‌ها است.

 

وی به پرداخت تسهیلات ۵۰ هزار میلیارد ریالی در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی نفت به استان اشاره کرد و افزود: همچنین ۱۵۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای استان خوزستان در نظر گرفته شد.

 

معاون اجرایی رئیس جمهور اظهار کرد: بر اساس جلسات متعددی که با بنگاه‌های سرمایه گذاری برگزار کردیم، ۸۶۹ همت آماده سرمایه گذاری در استان خوزستان است که درصورت اجرایی شدن اتفاقات بزرگی در استان رخ می‌دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار