خبرهای داغ:

برگزاری مراسم عزاداری سالروز تخریب قبور ائمه بقیع در خرمشهر

به مناسبت سالروز تخریب قبور ائمه و بزرگان صدر اسلام در قبرستان بقیع در هشتم ماه شوال به دستور وهابیون آل سعود، مراسم بزرگداشتی توسط طلاب بسیجی در حوزه علمیه کوثر خرمشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۸۱۹۰
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان خرمشهر؛ همزمان با هشتم شوال سالروز تخریب قبور ائمه بقیع (ع)  با حضور جمعی از اساتید و طلاب بسیجی مراسم سخنرانی، روشنگری و عزاداری در مدرسه علمیه کوثر خواهران خرمشهر برگزار گردید. 

 

 ناصرزاده از اساتید حوزه علمیه ضمن تسلیت این روز به امام زمان ارواحنافداه، مقام معظم رهبری و همه ارادتمندان خاندان اهل‌بیت عصمت و طهارت، دلیل اصلی تخریب این زیارتگاه را، تضعیف جایگاه و از بین بردن محبت اهل بیت عصمت و طهارت سلام الله علیهم اجمعین در دل شیعیان بیان کرد.

 

وی ادامه داد: دشمنان به دلیل ناکامی در تحریف قرآن کریم به دلیل تلاش های امامان شیعه علیه السلام ، ناچار به انجام نقشه جدید که تضعیف جایگاه اهل بیت علیهم السلام در قلوب بود، شدند. 

 

 وی در پایان افزود: علیرغم همه ی خباثت ها و جنایت های این کور دلان عشق و ارادت مردم در طول تاریخ به ائمه اطهار روز به روز افزوده شد. و نمونه بارز آن را مراسمات ایام شهادت اهل‌بیت عصمت و طهارت بویژه اباعبدالله الحسین علیه السلام در دو ماه محرم و صفر و بویژه ایام اربعین حسینی است. 

 

در پایان مراسم یکی از مداحان اهل بیت به ذکر مصیبت پرداخت و از حاضران پذیرایی به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها