خبرهای داغ:

برنامه های هفته عقیدتی سیاسی درسپاه آغاجاری

فرمانده سپاه ناحیه آغاجاری برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در این شهرستان را از غبارروبی گلزار شهدا تا دیدار با پیشکسوتان و تجلیل از مربیان تربیتی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۵۰۸۴۱۱
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۸

 

سرهنگ دوم پاسدار قنواتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آغاجاری در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آغاجاری بیان کرد: من همه به نوبه خود هفته عقیدتی سیاسی که به هفته معلم انسان سازاستادمطهری هم نام گذاری شده را به همه فعالان در این حوزه تبریک وتهنیت عرض می کنم. 

 

قنواتی در ادامه عنوان کرد: حجت برهمه ما تمام شده که هرکس بینش عقیدتی وسیاسی خوب داشته باشد ودرک کند بسعادت خواهد رسید همچون معلم واستاد عرصه فکر شهید مطهری. 

 

وی افزود: ما هم در این هفته برنامه های بسیار داریم که با تلاش بچه های پای کار درحوزه نمایندگی ولی فقیه یکی یکی آنهارا اجرا می کنیم. 

 

فرمانده در پایان اظهار داشت: به اختصارچندبرنامه ای که درهفته عقیدتی قرار هست برگزارشود را خدمتتان عرض میکنم،  غبارروبی مزارشهدا، دیدار با امام جمعه شهرستان، تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی ودیدار با پیشکسوتان دراین عرصه وگرامیداشت مربیان شهیدعقیدتی سیاسی وسایر برنامه های که طی هفته انجام می شوند من از همه کسانی که در این برنامه باماهمکاری لازم را دارند کمال تشکروقدردانی را دارم. 

 

خبرنگار خبرگزاری بسیج در شهرستان آغاجاری ابراهیم قدیمی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار