سردار توکلی در مصاحبه خبری محله اسلامی:

هسته ا‌ولیه ساخت تمدن اسلامی، محله ی اسلامی است.

️سردار توکلی جانشین فرمانده سپاه حضرت محمّدرسول الله(ص) تهران بزرگ در مصاحبه خبری محله اسلامی مسجد محور گفت: هسته ا‌ولیه ساخت تمدن اسلامی، محله ی اسلامی است.
کد خبر: ۹۵۰۸۸۰۸
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶
هسته ا‌ولیه ساخت تمدن اسلامی، محله ی اسلامی است.  

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، ️سردار توکلی جانشین فرمانده سپاه حضرت محمّدرسول الله(ص) تهران بزرگ در مصاحبه خبری محله اسلامی گفت: همایش علمی محلات اسلامی با هدف ارائه ی الگوهای موفق در تحقق محله اسلامی مسجد محور برگزار می‌شود. 

و️ی افزود: این همایش در پی آن است که با استفاده از ظرفیت‌ها، موجودی هر محله از نظر نیروی ‌انسانی و موارد دیگر را ‌سازماندهی کند تا هر محله ظرفیت‌های خود را بشناسند و براساس آن ‌مشکلات را شناسایی و رفع کند.

س️ردار توکلی ادامه داد: این‌ طرح در یکی از استان‌ها آزمایشی اجرا شده بود که چون نتایج ‌خوبی به همراه داشت امسال در تهران به صورت جدی اجرا‌ خواهد شد؛ از این روی‌ رویدادی علمی طراحی شد که این همایش در همین راستا با استفاده از ظرفیت‌های علمی روز پنج شنبه ۱۴ اردیبهشت در دانشگاه تربیت مدرس برگزار خواهد شد.

️جانشین فرمانده سپاه تهران بزرگ با بیان اینکه در سه بخش مقالات علمی، تجربیات برتر و اندیشه‌های جدید، ۱۱۷ مقاله دریافت شده، اظهار داشت: در تهران ۳۶۰ محله شهرداری داریم اما در طرح محله اسلامی که مسجد محور است، چهار برابر این‌ عدد محله پیش بینی کردیم که بواسطه آن جمعیت زیادی در تهران درگیر با موضوع یاد شده خواهند بود؛ پس از برگزاری همایش، کتاب مقالات ارائه شده نیز خرداد منتشر خواهد شد.

️وی در پایان افزود: هسته ا‌ولیه ساخت تمدن اسلامی‌، محله های اسلامی است به همین دلیل محله در این‌ گفتمان واجب است اما در رابطه با محله اسلامی ‌ادبیات ضعیفی وجود دارد؛ بر این‌اساس باید در این رابطه فعالیت بیشتری صورت گیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار