فرمانده جدید حوزه ۲۵۵ شهدای اورین معرفی شد

آئین تکریم و معارفه فرمانده حوزه ۲۵۵ شهدای اورین روز یکشنبه مورخه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ با حضور تعدادی از مسئولین و بسیجیان در مسجد النبی شهرک اورین برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۸۹۷۴
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج: در این مراسم از زحمات برادر پاسدار منوچهر سالاروند قدردانی شد و سروان پاسدار محمد مرادی به عنوان فرمانده جدید حوزه ۲۵۵ شهدای اورین توسط جانشین فرماندهی سپاه ناحیه بهارستان جناب سرگرد صادق قلی پور منصوب گردید.

  حجت الاسلام وحید شعیبی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این مراسم ضمن تبریک   هفته عقیدتی سیاسی گفت: در دین اسلام به خدمت رسانی به آحاد جامعه بدون هیچ حد و مرزی علی الخصوص در مواردی همچون دستگیری از مستمندان، تشویق و ترغیب به انجام کارهای نیک( امر به معروف) برای ارتقاء سطح امنیت تأکید فراوانی شده است.

وی در ادامه افزود: امروزه جوانان و نوجوانان در عرصه های مختلف از جمله مباحث معنوی و اعتقادی نیاز به الگوگیری و الگوپذیری از افراد شاخص و مؤمن دارند.

شعیبی در خصوص خدمات بسیج تأکید کرد و گفت: بسیج تمام خدمات و فعالیت های خود را در جهت خدمت بدون منت به مردم متمرکز کرده و فلسفه اصلی بسیج نیز خدمت رسانی به آحاد مردم  است. از جمله خدمات بسیج میتوان به ارتقاء سطح اعتقادی و بصیرتی، کمک به مستمندان، مبارزه و حضور مستمر در برابر جنگ های ترکیبی دشمن که متأسفانه در شکل های مختلف برای کشور عزیزمان به ویژه جوانان دسیسه چینی کرده اند اشاره کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بهارستان به اهمیت ویژه جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: یکی از اساسی ترین نیاز امروز کشور جهاد تبیین در بین آحاد مردم و بسیجیان است.

وحید شعیبی در پایان ضمن تبریک به فرمانده جدید حوزه از خدمات برادر منوچهر سالاروند تقدیر و تشکر کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار