در راستای خدمت رسانی به خانواده های آبرومند برگزار شد؛

رزمایش دوم کمک مومنانه سازمان بسیج شهرداری تهران با توزیع ۵ هزار بسته معیشتی

مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران از اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه با توزیع پنج هزار بسته معیشتی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۹۰۸۱
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷
رزمایش دوم کمک مومنانه سازمان بسیج شهرداری تهران با توزیع ۵ هزار بسته معیشتی  

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، سرهنگ محمد مهدی حسن زاده مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران از اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه با توزیع پنج هزار بسته معیشتی خبر داد.

وی با اشاره به تداوم پویش کمک مومنانه با تاکید بر اجرای تکالیف فرهنگی و دینی به ویژه کمک به اقشار کم برخوردار  افزود: در این مرحله از این رزمایش بزرگ تعداد ۵۰۰۰ بسته معیشتی توسط بسیجیان سازمان بسیج شهرداری تهران بسته بندی و بر اساس آمار دریافتی از قسمت های مختلف شهرداری تهران بین کارگران و افراد کم بر خوردار در مناطق ۲۲ گانه و سازمان ها و ادارات شهرداری تهران و همچنین خانواده های کم برخوردار و بی بضاعت تهرانی توزیع می شود.

محمد مهدی حسن زاده اضافه کرد: در مرحله اول این رزمایش که همزمان با شب های قدر و روز شهادت امیرالمومنین علی علیه السلام صورت پذیرفت نیز تعداد ۵٠٠٠ بسته تهیه و بین قشار کم برخوردار توزیع شد.

مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران خاطرنشان کرد: ان شاءالله با حمایت دکتر زاکانی شهردار تهران و سردار حسن زاده فرمانده سپاه تهران بزرگ که تاکنون برقرار بوده و همچنین خیرین نیکوکار این موضوع کمک مومنانه در مناسبت های دیگر در طول سال ۱۴٠۲ استمرار خواهد داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار