خبرهای داغ:

دیدار با ائمه جمعه شهرهای شهرستان نجف آباد

مصادف با سالروز شهادت علامه شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان نجف آباد با ائمه محترم جمعه شهرهای گلدشت و ویلاشهر دیدار کرد.
کد خبر: ۹۵۰۹۱۳۷
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، مصادف با سالروز شهادت علامه شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان نجف آباد با ائمه محترم جمعه شهرهای گلدشت و ویلاشهر دیدار کرد.
در این دیدار که به منظور تکریم مقام ائمه جمعه به عنوان معلمان معرفتی و اخلاقی صورت گرفت حجت‌الاسلام احمدی از نقش موثر و سازنده و هدایتگر امامان جمعه تقدیر کردند و با تکیه بر ضرورت هماهنگی و هم افزایی در جبهه انقلابی و کار قرارگاهی با استشهاد به فرمایشات امام خامنه ای(مدظله العالی) از امامان جمعه به عنوان فرماندهان قرارگاه های جنگ نرم یاد کردند و ارتباط وثیق ائمه جمعه با فرزندان بسیجی خود را قدر دانستند و به تحکیم و تعمیق این هماهنگی و هم افزایی توصیه کردند.
در این دیدار که در دفاتر امامان جمعه شهرهای ویلاشهر و گلدشت صورت پذیرفت، حجت الاسلام ترکی امام جمعه گلدشت و حجت الاسلام محمدی امام جمعه ویلاشهر با اشاره به حضور جوانان در پایگاه های بسیج از عزم دفتر ائمه جمعه برای تربیت جوانان نخبه و انقلابی سخن گفتند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها