خبرهای داغ:

نشست جهاد تبیین به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در یادمان شهدای جهاد عشایر عرب خوزستان

نشست جهاد تبیین به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و روز معلم با سخنرانی دکتر جبار سعیداوی در حسینیه یادمان شهدای جهاد عشایر عرب خوزستان بخش گمبوعه حمیدیه برگزار شد .
کد خبر: ۹۵۰۹۸۹۱
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه حمیدیه؛ نشست جهاد تبیین با موضوع تبیین و ترویج افکار علامه شهید مرتضی مطهری با سخنرانی دکتر جبار سعیداوی در حسینیه یادمان شهدای جهاد عشایر عرب خوزستان و با حضور فرماندهان حوزه‌ها و ستاد ناحیه برگزار گردید.

 

دکتر جبار سعیداوی با بیان اینکه شهید مطهری فقط به زمینه‌هایی که در آن تخصص داشتند و نگرش علمی داشتند، وارد می‌شدند، گفت: حال آنکه شاهد هستیم، مرسوم است، افرادی که هنوز دانش کافی در یک موضوع ندارند، ولی به نگارش کتاب و مقاله روی می‌آورند.

جبار سعیداوی افزود: شهید مطهری یکی از پرچمداران جهاد تبیین در عرصه رفع شبهات بود. برای این شهید فرقی نمی‌کرد چه تعداد جمعیت در محل سخنرانی ایشان حضور دارند؛ گاهی برای 10 نفر آنچنان سخنرانی با حرارت و حماسی را انجام می داد.

وی خاطرنشان کرد: با بصیرت برگرفته از سیره معصومین علیهم السلام و امامین انقلاب می توان از غبار فتنه ها عبور کردو گمراه نشد. سربلندی در جنگ هیبریدی و ترکیبی دشمنان انقلاب هم در گرو بصیرت است.

سعیداوی در پایان گفت: رمز پیروزی ما پیوند بین امت و امام و امت و ولایت فقیه است و در فتنه اخیر هم دیدیم که تمرکز دشمن بر این نقطه بود و پاسداری واقعی از انقلاب امروز این است که پیوند بین امت و ولایت فقیه مستحکم تر شود و جهاد تبیین ما در این راستا باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار