خبرهای داغ:

برنامه های فرهنگی و محرومیت زدایی در دهستان نمونه جهاد حمیدیه

با نظر نهایی قرارگاه مرکزی پیشرفت و آبادانی دهستان جهاد حمیدیه به عنوان دهستان نمونه انتخاب شد و اکنون با توان و انرژی مضاعف پیگیری ادامه برنامه ها و امورات در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۵۱۰۰۸۴
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه حمیدیه؛ این جلسه با حضور اعضای ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ولی عصر(عج) خوزستان،فرمانده ناحیه حمیدیه،مسئولین جهاد کشاورزی شهرستان ،مدیر آبفا شهرستان حمیدیه و دیگر مسئولین شهرستانی برگزار گردید.

 

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان بیان کرد؛با بررسی ها و ارزیابی های صورت گرفته در خصوص انتخاب دهستان نمونه ،با نظر نهایی قرارگاه مرکزی دهستان جهاد حمیدیه به عنوان دهستان نمونه انتخاب شد و اکنون با توان و انرژی مضاعف پیگیری ادامه برنامه ها و امورات در دستور کار قرار گرفته است.

 

سرگرد مصطفی مجدی نسب در خصوص امور تربیتی افزود؛

برنامه های تربیتی و فرهنگی با هماهنگی آموزش و پرورش برگزار خواهد شد و ملاک انجام کار ها سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که به تایید مقام معظم رهبری رسیده خواهد بود.

 

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان در پایان گفت؛

گفتنی است که با انتخاب یادمان شهدای عشایر به عنوان دفتر مرکزی قرارگاه که به زودی راه اندازی و بهره برداری خواهد شد از این پس همگی جلسات و هماهنگی امورات در این مکان مقدس برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار