خبرهای داغ:
حجت الاسلام حاجی صادقی:

فرزندان انقلاب در عرصه سازندگی خوش درخشیده اند/ سازندگی و خدمت رسانی از ابعاد مهم جهاد جبهه انقلاب

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: بسیجیان و بچه های انقلاب در عرصه سازندگی و خدمت رسانی طی دهه اخیر خوش درخشیدند.
کد خبر: ۹۵۱۰۴۶۶
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی در گفتگو با خبرگزاری بسیج در سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی، ضمن عرض تبریک و خداقوت به جهادگران عرصه محرومیت‌زدایی و به ویژه بسیجیان سازمان بسیج سازندگی کشور اظهار کرد: جهاد جبهه انقلاب ابعاد مختلفی دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: ایستادگی در برابر تهاجم دشمن و مقابله با جنگ نرم دشمن، توطئه ها و تحریم های ظالمانه دشمن ابعاد مختلف جهاد جهادگران جبهه انقلاب است.
حجت الاسلام حاجی صادقی سازندگی و خدمت سانی را از ابعاد مهم جهاد جبهه انقلاب برشمرد و افزود: یکی دیگر از ابعاد جهاد فرزندان انقلاب و جهادگران ما در عرصه سازندگی است و ارزش آن کمتر از جهاد در مقابل تهاجم نظامی دشمن نیست.
وی سازندگی و خدمت رسانی را یکی از عبادات در درگاه خداوند متعال دانست و تصریح کرد: بسیج سازندگی انگیزه های مردم در سنگرنشینی در دفاع از انقلاب اسلامی را بالا می برد و توفیق خدمت رسانی را به بندگان صالح خدا می دهد.
حجت الاسلام حاجی صادقی با تاکید بر اینکه بسیجیان و بچه های انقلاب در عرصه سازندگی و خدمت رسانی طی دهه اخیر خوش درخشیدند، گفت: جهادگران بسیجی ما این فرزندان انقلاب در سال های اخیر در بحث مقابله با کرونا و خدمت رسانی به مردم در جریان حوادث غیر مترقبه و بویژه در حوزه سازندگی و محرومیت زدایی عملکرد درخشانی ارائه دادند.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه نهضت آبرسانی یکی از اقدامات مهم و ارزشمند بسیج سازندگی و جهادگران بسیجی ما در عرصه محرومیت‌زدایی و خدمت به ملت شریف ایران است، گفت: راه ‌سازی و خدمات مختلف محرومیت زدایی از توفیقات جهادگران بسیجی در سازمان بسیج سازندگی هستند.
وی با تأکید براینکه فعالیت ها و خدمت رسانی جهادگران در عرصه محرومیت‌زدایی نشان می‌دهد که بسیجیان و نیروهای انقلابی ما همواره در حال جهاد هستند، تصریح کرد: یک مؤمن همواره در حال جهاد است.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران مطرح کرد: سازمان بسیج سازندگی و درمجموع جهادگران ما در سنگر جهاد با محرومیت ها، کمبودها و نابسامانی ها می جنگند و این جهاد بسیار ارزشمند است.
حجت الاسلام حاجی صادقی اظهار کرد: به تمام مسئولین سازمان جهاد سازندگی و جهادگران عزیز عرصه خدمت رسانی به مردم در بحث محرومیت زدایی عرض خدا قوت دارم و انشاالله خداوند متعال اعمال این عزیزان را قبول کند و مورد عنایت اسلام، رهبر انقلاب، آیات و روایات قرار دهد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار