خبرهای داغ:

دیدار با خانواده شهداء به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و روز معلم در حمیدیه

منصور جنادله فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید مجید سیلاوی از دیدار با خانواده محترم شهیده مریم جنادله توسط پایگاه الغدیر خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۰۵۳۱
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه حمیدیه؛ منصور جنادله فرمانده حوزه شهید مجید سیلاوی گفت: این دیدار با خانواده معظم شهدا همراه با قرائت قرآن و برگزاری دعای زیارت عاشورا بعنوان خدمتگزاری برای ادای دین به مقام والای شهدا است.

 

منصور جنادله خطاب به همسران و فرزندان شهیدان گفت: دعا کنید این شهیده بزرگوار کمک کنند تا به مسئولیت‌های خود نسبت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران عمل کنیم.

 

ایشان در ادامه اظهار کرد: اگر استقامت و شجاعت شهدا نبود اکنون این آرامش را نداشتیم و باید مردم و ملت ما قدرشناس شهدا و خانواده معظم شهدا باشند، انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان به جایگاه والایی رسیده و اکنون خانواده شهیدان سرمایه های انقلاب هستند.

 

وی در این دیدار با خانواده شهدا را روحیه‌بخش دانست و افزود: حضور در کنار خانواده شهدا توفیق الهی برای مسئولان و خدمتگزاران نظام است و امروز آرامش حاکم بر جامعه را مدیون قطره قطره‌‌های خون شهدا هستیم.

 

وی در پایان افزود: خانواده شهدا افتخار ملت ما هستند و شهید جاودانه ترین و مقدس ترین واژه انقلاب است و مسئولان نیز بایستی در این مسیر، شأن خانواده های معظم شهدا را حفظ نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار