فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبارجنوب عنوان کرد؛

توانمندی بی انتهای بسیج در گروه‌های جهادی تبلور عینی پیدا می‌کند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبارجنوب با اشاره به اهم اقدامات بسیج سازندگی این شهرستان گفت: توانمندی بی انتهای بسیج در همین گروهای جهادی تبلور عینی پیدا می‌کند چون جهادگران هدفی جز جلب رضایت خداوند و تلاش برای رفع محرومیت ندارند.
کد خبر: ۹۵۱۰۵۶۷
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ،سرهنگ پاسدار اسلام حاجب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رودبار جنوب در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج با اشاره به فرا رسیدن سالروز تشکیل بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری گفت: ۴۴ سال، خبیثان عالم در همه زمینه‌ها با انقلاب اسلامی دشمنی کردند و جنگیدند اما هیچ گاه نتیجه‌ای که می‌خواستند حاصل نشد زیرا همواره چنین بوده که خیل عظیم مردان، زنان، دختران و پسران جهادگر در بسیج سازندگی پای کار بودند و هر جا لازم بود به کمک هم نوعان خود شتافتند، پیروزی را از آن این ملت و دشمن را مایوس کردند و همواره در این مسیر موفق بودند.

فرمانده ناحیه رود بارجنوب ادامه داد: نیروهای جهادی رودبار جنوب هنگام بروز بلایای طبیعی همچون سیل تاریخ ساز، پای کار امدند و حماسه آفرینی کردند و تا زمانی که مشکل برطرف نشد دست از تلاش بر نداشتند.

وی هدف از تشکیل بسیج سازندگی را محرومیت‌ زدایی در مناطق محروم عنوان و بیان کرد: امروز بسیج سازندگی علاوه بر محرومیت‌ زدایی در اقتصاد مقاومتی نیز نقش مهم و موثری را ایفا کرده است.


حاجب در ادامه به اهم اقدامات بسیج سازندگی سپاه رودبار جنوب در سال ۱۴۰۱ اشاره و اظهار کرد: در این سال، ۵ واحد خانه عالم، ساخت ۵ واحد مسکن محرومین و ۴ باب مسجد به همت گروه‌های جهادی بسیج سازندگی و با همکاری خیرین ساخت و تحویل اقشار هدف شد.


فرمانده سپاه رودبار جنوب با بیان اینکه ۱۰۰ چشمه سرویس بهداشتی نیز طی سال گذشته توسط بسیج سازندگی احداث شد، افزود: ۳ رشته قنات احیا و حفر کانال و لوله گذاری به طول ۱۰۰کیلومتر برای آبرسانی به ۱۶ روستای شهرستان به همت بسیج سازندگی آیت شهرستان انجام شد.

وی از توزیع ۱۲ هزار بسته غذایی بعنوان دیگر اقدامات بسیج سازندگی رودبار جنوب با همکاری خیرین در سال گذشته نام برد.


سرهنگ حاجب با اشاره به تهیه و توزیع ۱۲۰ سری جهیزیه بین زوج‌های نیازمند در سال ۱۴۰۱، و اعزام ۹۸ گروه جهادی برای رفع محرومیت در شهرستان و خارج از استان بعنوان دیگر اقدامات بسیج سازندگی رودبار جنوب در سال گذشته یاد کرد.


فرمانده سپاه رودبار جنوب با تاکید بر اقتصاد مقاومتی و زدودن غبار محرومیت از مناطق محروم این شهرستان گفت: با اعطای تسهیلات کم بهره زمینه‌ی اشتغال ۴۰ نفر به صورت مستقیم و ۳۵۰ نفر به صورت غیر مستقیم ایجاد شده است.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱ به همت بسیج سازندگی رودبار جنوب ۶۰ زوج جوان با برپایی ازدواج آسان راهی خانه بخت شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبارجنوب اظهار کرد: برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در شهرستان رودبارجنوب و جازموریان برای معرفی محصولات سنتی نیز برپا شد.

وی با اشاره به اینکه توانمند‌ی بی انتهای بسیج در گروه‌های جهادی تبلور عینی پیدا می‌کند، خاطر نشان کرد: گروه‌های جهادی همواره هدفی جز جلب رضایت مردم و تلاش برای توسعه و رفع محرومیت ندارند که جای دارد از تلاش‌های بی‌دریغ و مجاهدانه آنان در این زمینه تشکر و قدردانی نمایم.

 


انتهای خبر/پورحیدر

ارسال نظرات
آخرین اخبار