فرمانده سپاه الغدیر یزد مطرح کرد؛

صرف ۴ هزار میلیارد ریال در بخش بهداشت و درمان/ تلاش و همکاری بسیجیان باری محرومیت زدایی در جامعه

فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: ۹۷ طرح به ارزش چهار هزار میلیارد ریال در بخش بهداشت و درمان طی سال گذشته توسط سپاه الغدیر و بسیج سازندگی اجرا شده است.
کد خبر: ۹۵۱۰۶۳۲
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سردار حسین زارع کمالی در دیدار جمعی از جهادگران بسیجی یزد با نماینده ولی‌فقیه در استان یزد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج سازندگی، اظهار کرد: برای تحقق عملی اهداف گام دوم انقلاب که مورد تأکید مقام معظم رهبری و نیاز کشور است باید در قالب قرارگاه پیشرفت و آبادانی با همکاری بسیجیان و سپاهیان و همراهی مردم برای محرومیت‌زدایی در جامعه تلاش کرد.

وی افزود: اقدامات بسیج و سپاه در ۲ بخش عمرانی و غیر عمرانی دسته‌بندی می‌شود و طی سال گذشته در این خصوص در استان و خارج از استان یزد توسط سپاه الغدیر و بسیج سازندگی اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.

فرمانده سپاه الغدیر یزد با قدردانی از تمامی تلاش‌هایی که تاکنون توسط بسیج سازندگی یزد صورت گرفته ادامه داد: در بخش عمرانی ۸۶۰ طرح با سرمایه‌گذاری بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال و همچنین ۷۷ طرح آب‌رسانی به روستا و مناطق محروم استان صورت گرفته و این اقدام با قوت ادامه دارد.

این مقام مسئول به اجرای ۹۷ طرح به ارزش چهار هزار میلیارد ریال در بخش بهداشت و درمان و همچنین به اجرای ۱۹۰ طرح با اعتبار ۹۰ میلیارد ریال در سال گذشته اشاره و تصریح کرد: این طرح‌ها به‌ویژه در ایجاد زیرساخت‌های آب مانند لایروبی انجام شده است.

زارع کمالی گفت: درزمینهٔ امور دینی ۱۴۳ طرح با اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال و همچنین در خصوص اشتغال و کارآفرینی ۹۸ طرح با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال ایجاد شد و با ایجاد کارگاه‌های اشتغال و کارآفرینی در سال گذشته در ۱۲ مورد به اشتغال ۱۰۰ نفر رسیدیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار