شهر اردل برگزار شد؛

نشست روشنگری و جهادتبیین

نشست روشنگری و جهادتبیین به همت کانون بسیج فرهنگیان شهرستان اردل برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۱۱۰۵
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت تجلیل از مقام معلم، نشست روشنگری و جهادتبیین توسط کانون بسیج فرهنگیان شهرستان و مدیریت آموزش وپرورش با عنوان حجاب و عفاف، با حضور فرهنگیان بسیجی،مربیان تربیتی،کادر اداری آموزش و پرورش و مسئولین شهرستان در محل سالن اجتماعات  کانون شهدای آموزش و پرورش شهر اردل برگزار شد.

در این نشست امام جمعه اردل درخصوص شیوه های تربیتی و نقش تربیت محیطی دراثر بخشی کلام ما و داشتن یقین و باور در انجام اعمال خود،به ایرادسخن پرداخت.

 حجت‌الاسلام مجتبی محمدی، اظهار داشت: در بحث حجاب و عفاف تعداد کمی از دانش آموزان تحت تاثیر مطالب فضای مجازی و تبلیغات دشمن قرار گرفتند و شبهاتی برای آنها ایجاد شده که با جلسات روشنگری واقعیات را خواهند فهمید.

امام جمعه اردل، گفت: نقش دانش آموزان  و نوجوانان وجوانان در مرحله اول و پیروزی انقلاب بسیار موثر بوده و امروز نیز همین نوجوانان پیشران در مرحله گام دوم انقلاب نقش بسیار ارزنده ای خواهند داشت .

این مقام مسئول ادامه داد: از فرهنگیان عزیز انتظار داریم با نقش الگویی و تربیتی خود ضمن پاسخ دادن به شبهات دانش آموزان با بیان واقعیات نسبت به آگاه سازی دانش آموزان تمام تلاش خود را به کار بگیرند.

حجت‌الاسلام محمدی، در ادامه پیرامون حجاب و عفاف رهنمود و سفارشهای داشت و افزود: درخصوص این موضوع باید عینک دیدمان و زاویه دید خودرا عوض کنیم تا بهتر بتوانیم قضاوت کنیم .

درادامه فرماندار شهرستان اردل نیز در خصوص توجه دادن دانش آموزان به دینداری،نماز، عبادت و همچنین  نقش الگویی معلم را بسیار حائز اهمیت دانست وانتظارات خود را  از فرهنگیان مطرح کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار