خبرهای داغ:

آیین گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه در ناحیه حمیدیه برگزار شد

آیین گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ناحیه حمیدیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۱۱۲۷
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰

آیین گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه در ناحیه حمیدیه برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه حمیدیه؛ به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه، مراسمی طی امروز با حضور امام‌جمعه، فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه حمیدیه، جمعی از خانواده معظم شهدا، روحانیون، فرماندهان حوزه‌ها و ستاد ناحیه در حسینیه یادمان شهدای جهاد عشایر عرب خوزستان برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین لفته پور امام جمعه شهرستان حمیدیه در این مراسم با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و گرامیداشت سالروز شهادت شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ، اظهار کرد: “شهید” از اسماء و صفات پروردگار است و مقام شهدا نزد پروردگار بسیار رفیع است و شهدا در محافل ما حضور پیدا می‌کنند.

 

 وی عنوان کرد: جوانان ما تشنه معنویات هستند و ما باید بتوانیم خالق‌مان را به خوبی به مردم معرفی کنیم و اگر چنین شود مشکلات جامعه برطرف خواهد شد و لازم است مربیان باید مثل مرزداران در مقابل ماهواره، فضای مجازی و … از مرز ایمان و عقیده پاسداری کنند.

 

 حجت‌الاسلام لفته خاطرنشان کرد: توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی قداست زدایی از اسلام را از توطئه‎های شوم دشمنان دانست و خواستار هوشیاری مربیان عقیدتی سیاسی برای اجتناب از قدم برداشتن برای سایر اقدامات موهن بعدی شد و در ادامه گفت در شرایط کنونی اصلی‌ترین ماموریت فعالان عرصه عقیدتی، سیاسی تقویت جبهه جهاد تبیین و بیان دستاوردهای نظام اسلامی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار