خبرهای داغ:

محفل اُنس با قرآن در مسجد صاحب الزمان پایگاه مقاومت بسیج میثم تمار حمیدیه برگزار شد

محفل اُنس با قرآن در مسجد صاحب الزمان روستای دهکده با حضور فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهداء علیه السلام، بسیجیان و عموم مردم برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۱۲۳۴
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه حمیدیه؛ پاسدار حسن عبیات فرمانده حوزه سیدالشهداء علیه السلام از برگزاری محفل انس با قرآن در مسجد صاحب الزمان(عج) روستای دهکده توسط پایگاه میثم تمار تابعه حوزه خبر داد.

 

جعفر بیت سیاح فرمانده پایگاه میثم تمار تشریح کرد. قرآن کتابی برای تمام اعصار و قرون است و در تمام زمینه های زندگی بشری اعم از فرهنگ، اجتماع، تربیت، معنویات و ... راهکار و برنامه مدون دارد که عنایت به آیات الهی می تواند ما را در راه سعادت رهنمون سازد.

 

وی در ادامه افزود ؛ هر انسان با ایمانی که به تلاوت قرآن بپردازد، قرآن با گوشت و خون او آمیخته شده و پروردگار، او را در ردیف فرشتگان قرار دهد و قرآن، نگهبان او در روز قیامت خواهد بود و آن که در این امر، متحمل دشواری بیشتری شود، پاداش او دو چندان خواهد بود.

 

در پایان ضمن تاکید بر این که برای اُنس با قرآن باید دارای برنامه منظم بود، تا با توجه به این که قرآن کریم، رزقِ روحی مؤمن است، باید این تغذیه، مستمر و دائمی باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار