سرلشکر سلامی:

یکی از پیشرفته ترین بیمارستان های کشور، توسط سپاه در زاهدان احداث شد/سپاه جانفدای مردم است

فاز نخست بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی حضرت نبی اکرم زاهدان صبح امروز با حضور سرلشکر سلامی، فرمانده کل سپاه افتتاح شد.
کد خبر: ۹۵۱۱۲۴۰
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، فاز نخست بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی حضرت نبی اکرم(ص) زاهدان صبح امروز با حضور سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه، سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه و شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.

فاز جدید این بیمارستان به مساحت یازده هزار متر مربع و در چهار طبقه شامل بخش های پاراکلینیکی( طب و تصویر و آزمایشگاه رصد و پایش تهدیدات زیستی)، سوختگی، VIP، کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی، بخش جراحی زنان و مردان، بخش اطفال، فیزیوتراپی، اورژانس، دندانپزشکی و داروخانه است.

سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسدارن در بازدید از این بیمارستان اظهار کرد: مردم سیستان و بلوچستان را عزیز و گرامی می‌داریم؛ فدا شدن در راه ملت ایران به ویژه مردم سیستان و بلوچستان برای ما بسیار افتخار آمیز است.

فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: مشی سپاه پاسداران که الهام گرفته از منطق و دیدگاه امامین انقلاب اسلامی  است به ما می گوید که سپاه جان فدای مردم است.
 
وی با بیان اینکه سپاه آسایش مردم را بر آسایش خود ترجیح می‌دهد، افزود: سپاه میدان فداکاری و وفاداری هست البته نیروی زمینی سپاه تجلی روح ایثار و فداکاری است و زنجیره‌ای از یک تلاش و مجاهدت سخت کوشانه نیاز است تا طرح‌های بزرگ که مقیاس ملی دارند، به ثمر بنشیند و این اداره سپاه است که در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.
 
سرلشکر سلامی مطرح کرد: نگاه ما این است که در هر سرزمینی که هستیم پیام‌آور مواهب الهی یعنی امنیت و سلامت و در کنار آن آرامش، رفاه و پیشرفت باشیم و مردم به عنوان حیاتی‌ترین سرمایه انقلاب، نظام و کشور، شایسته فداشدن هستند و همه ما در راه آرزوهای بلند این مردم فدا خواهیم شد.
 
فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه ما برای تحقق آرزوهای این مردم پا به میدان گذاشته ایم، این مرام و مشی سپاه است در هرجا که حضور داشته باشد، جان فدای ملت است. برادران عزیز ما در نیروی زمینی از فرمانده این نیرو گرفته تا ستاد، قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق، سپاه سلمان سیستان و بلوچستان و تمام سبزپوشان در کنار سران طوایف و مولوی‌های ارزشمند به فکر خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی افزود:  از کسانی که در ساخت بیمارستان فوق‌تخصصی نبی اکرم(ص) زاهدان که یکی از پیشرفته‌ترین مراکز درمانی کشور با به‌روزترین تجهیزات است، ما را یاری رساندند، تشکر می کنم.  نگاه ما این است که هر اقدامی که انجام می‌شود باید بهترین امکانات را داشته باشد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار