کسب 75 رتبه برتر استانی در دوازدهمین جشنواره نوجوان سالم توسط دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان بویراحمد

دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان بویراحمد در دوازدهمین دوره از جشنواره نوجوان سالم 75 رتبه برتر استانی را کسب کردند.
کد خبر: ۹۵۱۱۷۱۶
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در حاشیه جشن تجلیل از برگزیدگان استانی گفت: جشنواره نوجوان سالم هر ساله با هدف ارتقای سطح آگاهی و مشارکت دانش آموزان ، والدین و فرهنگیان به منظور کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی از سوی اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار می‌شود.

سید قدرت موسوی ارشد افزود: غفلت از آموزش مهارت های زندگی و فراهم نکردن زمینه و شرایط گفت وگو برای جوانان و نوجوانان در خانواده باعث می‌شود جامعه هدف به راحتی در برخی دورهمی های دوستانه گرفتار آسیب های اجتماعی و یا اعتیاد شوند.

موسوی ارشد بیان نمود : تلاش می‌شود با سالم سازی محیط و با استفاده از تاثیر گروه همسالان، مربیان و معلمان بتوانیم دانش آموزان را به سمت مسیر خوب و صحیح زندگی هدایت و زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی را در جامعه فراهم کنیم.
وی ابراز داشت : با توجه به این که نوجوانان بیشترین تاثیر تغییر مدرنیته را می‌پذیرند به همین دلیل خانواده‌ها باید با آسیب‌های نوپدید آشنا شوند.
وی تاکید نمود : در کنار فراگیری مهارتهای زندگی آموزش مهارت" نه گفتن " به نوجوانان و جوانان مهمترین مساله ای است که اگر به درستی آموزش داده شود می توان از آنان در مقابل آسیبهای اجتماعی محافظت کرد.

وی تصریح کرد :فیلم کوتاه، روزنامه دیواری، عکس، نرم افزار، پوستر، مقاله، نقاشی، ایده پردازی و ابتکارات پیشگیری از جمله رشته‌هایی هستند که دانش آموزان در مدارس ۳ دوره تحصیلی استان در این جشنواره با یکدیگر به رقابت پرداختند این جشنواره در محور‌هایی مثل پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر، پیشگیری از مصرف دخانیات و پیشگیری از خشونت در استان برگزار شد.

وی تصریح کرد :خوشبختانه با اهتمام و تلاش های همکاران فرهنگی،اولیا و دانش آموزان فعال، شهرستان بویراحمد توانست در مجموع با ۷۵ رتبه برتر استانی مقام اول استان را کسب کند که روز سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در سالن شهید مطهری اداره کل آموزش و پرورش استان از نفرات برتر استانی تجلیل شد. موسوی ارشد افزود :آثار برگزیده استانی به مرحله کشوری ارسال خواهند شد و پس از داوری و مشخص شدن برگزیدگان، در تابستان اختتامیه مرحله کشوری برگزار خواهد شد.

کسب 75 رتبه برتر استانی در دوازدهمین جشنواره نوجوان سالم توسط دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان بویراحمدکسب 75 رتبه برتر استانی در دوازدهمین جشنواره نوجوان سالم توسط دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان بویراحمدکسب 75 رتبه برتر استانی در دوازدهمین جشنواره نوجوان سالم توسط دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان بویراحمدکسب 75 رتبه برتر استانی در دوازدهمین جشنواره نوجوان سالم توسط دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان بویراحمدکسب 75 رتبه برتر استانی در دوازدهمین جشنواره نوجوان سالم توسط دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان بویراحمدکسب 75 رتبه برتر استانی در دوازدهمین جشنواره نوجوان سالم توسط دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان بویراحمد

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار