امام جمعه بهاباد:

بسیج سازندگی یک لشکر آماده به خدمت است/ جایگاه و مقام امام صادق (ع) در جامعه باید بیش از گذشته تبیین شود

امام جمعه بهاباد با تبریک هفته بسیج سازندگی به بسیجیان وگروه‌های جهادی گفت: بسیج سازندگی یک لشکر آماده به خدمت است و هرکجا که مشکل باشد در آن نقطه فعالیت می‌کند.
کد خبر: ۹۵۱۱۹۲۳
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزرای بسیج از بهاباد، حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی درخطبه‌های نماز جمعه بهاباد ضمن سفارش نمازگزاران جمعه به رعایت تقوای الهی وترک محرمات وانجام دادن واجبات به خدمات بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی درکشور برای رفع محرومیت اشاره کرد و با بیان اینکه هرگاه حوادثی غیرمترقبه در کشور اتفاق می‌افتد بسیج به عنوان یک نیروی داوطلب جزو اولین‌ها اعلام آمادگی کرده است، گفت: حضور جهادگران بسیجی در عرصه‌های خدمت رسانی به محرومین همواره نشانگر اخلاص، مردم دوستی و وفاداری این قشر به اسلام و انقلاب است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد با تاکید براینکه انگیزه کار جهادی، شوق به خدمت، حرکت جهادی لازمه فعالیت گروه‌های جهادی است افزود: گروه‌های بسیجی و جهادی با سرزندگی و اشتیاق فراوان در عرصه‌های مختلف در مناطق محروم به دور از خستگی در حال فعالیت هستند و با انگیزه قوی وارد میدان عمل می‌شوند.
امام جمعه بهاباد دربخش دیگری از سخنان خود ضمن تسلیت سالروز ششمین امام شیعیان حضرت امام جعفر صادق (ع) گفت: حضرت امام جعفر صادق (ع) تحولی بزرگ در ماندگاری و استواری دین مبین اسلام ایجاد کرد و مکتب تشیع مدیون تلاش‌ها و زحمات آن امام همام است.
وی بیان داشت: امام جعفرصادق (ع) در زمان حیات خود منشا و پایه‌گذار خدمات بزرگی برای دین مبین اسلام بوده و امروز به برکت این امام همام، آثار نبوت و اهل بیت (ع) زنده و پابرجا مانده است.
حجت الاسلام بشکانی افزود: امام جعفر صادق (ع) در دوران امامت و زندگی خود با وجود همه شرایط سخت و خفقان وظیفه خود را در زمینه مبارزاتی و هم علمی انجام داد و سیره پیامبر اسلام (ص) و فرهنگ ناب محمد (ص) و تشیع را در جامعه ترویج کرد.
وی اضافه نمود: امام صادق مدت ۳۴ سال (۱۱۴ تا ۱۴۸ ق) امامت شیعیان را بر عهده داشت که با طواغیت پنج خلیفه آخر اموی یعنی از هشام بن عبدالملک به بعد و دو خلیفه نخست عباسی سفاح و منصور دوانیقی هم‌زمان بود.
امام جمعه بهاباد بااشاره به اینکه جایگاه و مقام امام صادق (ع) در جامعه باید بیش از گذشته تبیین شود و اهداف آن حضرت در جامعه برای جوانان و نوجوانان تبلیغ شود خاطرنشان کرد: امام صادق (ع) مانند اجداد طاهرین خود تمام عمرش را در راه ارشاد و رستگاری امت اسلامی و بالا بردن سطح علمی جامعه بشری سپری نمودند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار