پیام استاندار مازندران به مناسبت گرامیداشت دهه بسیج سازندگی؛

باهمت گروه‌های جهادی بسیج فرهنگ تحول آفرینی در حوزه مدیریتی بوجود آمد

ساری-در پیام استاندار مازندران آمده است:به همت این نیرو‌های جهادی که وارث ارزش‌های دوران دفاع مقدس هستند، فرهنگ ناب و تحول آفرینی در حوزه مدیریتی رسوخ کرد که اگر فراگیر شود، می‌تواند نتایج بزرگ خود را به سرعت و به شکلی اثربخش نشان دهد.
کد خبر: ۹۵۱۲۲۰۷
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، دکترمحمود حسینی پور استاندار مازندران به مناسبت گرامیداشت دهه بسیج سازندگی پیامی صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است: 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

دفاع مقدس؛ مبنا و منشاء ارزش ها و فرهنگ های متعالی و تحول آفرینی در کشور شد که یکی از درخشان ترین آن را باید تشکیل سازمان بسیج سازندگی در ۱۷ اردیبهشت ۱۳۷۹ به فرمان تاریخی و خردمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) دانست.

بسیج سازندگی که ارگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بخش جهادی این نهاد انقلابی است؛ در سال های پس از تشکیل خود؛ ثمرات بسیار ارزشمندی داشت و در حوزه های مختلف محرومیت زدایی و خدمات رسانی و ایفای نقش در بحران های طبیعی خاصه در مقابله با کرونا، دستاوردهای ممتاز و باشکوهی از خود بجا گذاشت.

به همت این نیروهای جهادی که وارث ارزش های دوران دفاع مقدس هستند، فرهنگ ناب و تحول آفرینی در حوزه مدیریتی رسوخ کرد که اگر فراگیر شود، می تواند نتایج بزرگ خود را به سرعت و به شکلی اثربخش نشان دهد که زدودن گَرد محرومیت از مناطق روستایی و محروم را باید از بهترین جلوه های فعالیت و تلاش انقلابی این عزیزان دانست.

اینجانب ضمن قدردانی صمیمانه از تلاش‌های مجاهدانه و مخلصامه نیروهای جهادگر بسیجی در عرصه بسیج سازندگی،سالروز تأسیس این نهاد مردمی، جهادی و مخلص را به همه جهادگران و بسیجیان عرصه سازندگی به ویژه بسیجیان دیار علویان تبریک می گویم و توفیق روزافزون این عزیزان را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی بویژه مردم لایق و مومن ایران اسلامی در سایه سار منویات داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از آستان خداوند بزرگ خواهانم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها