رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور:

دعوت به رعایت حجاب، دعوت به صیانت از خانواده و دعوت به امنیت است

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در همایش مشترک دبیران شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات گفت: دعوت به رعایت حجاب،دعوت به صیانت از خانواده و دعوت به امنیت است.
کد خبر: ۹۵۱۲۲۴۷
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
دعوت به رعایت حجاب،دعوت به صیانت از خانواده و دعوت به امنیت است  

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، همایش مشترک دبیران شورای امر به معروف و نهی از منکر مراکز و حوزه‌های سازمان بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات به همت سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ با حضور آیت‌الله صدیقی رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر کشور در سازمان بسیج ادارات کشور برگزار شد.

در این همایش وی اظهار داشت: دعوت به رعایت حجاب، دعوت به صیانت از خانواده و دعوت به امنیت است.

حجت‌الاسلام صدیقی که در همایش دبیران امر به معروف و ‌نهی از منکر سازمان بسیج ادارات و وزارتخانه‌ها سخن می‌گفت، افزود: شهیدان ما خون دادند که بی‌عفتی و فساد نباشد. خون شهیدان،دین را احیا و ظلم و فساد را بی‌آبرو کرد.

وی همچنین اظهار کرد: کسی که  می‌خواهد امر به معروف و نهی از منکر کند باید اول از خودش شروع کند و از سوی دیگر، نباید کسی در این راستا تحقیر شود.

حجت‌الاسلام صدیقی در پایان یادآور شد: تعداد کسانی که حجاب خود را رعایت نمی‌کنند بسیار کم هستند و باید در قبال این منکر، همیشه با صبر و متانت برخورد کنیم. نباید در راستای حفظ انقلاب از کنایه‌ها و زخم‌زبان‌ها بترسیم بلکه استقامت می‌تواند ما را به اهداف‌مان برساند.

سردار توکلی جانشین سپاه تهران بزرگ هم در این همایش گفت: در یک جامعه ولایی، مدیر یک سازمان نماینده حاکمیت است و باید تمام تلاش خودش را برای اصلاح امور اجتماعی به کار بگیرد. باید با احصا معروفات و منکرات و اولیت‌بندی، برای اصلاح مشکلات برنامه‌ریزی کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار