مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج اقشار ادارات:

محلات اسلامی؛ کانون حرکت‌های انقلابی و اسلامی در کشور است

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج ادارات گفت: افرادی که در محلات اسلامی بزرگ شدند، عناصر انقلابی موثر و شخصیت‌های شاخص و بزرگی بودند که در دفاع از انقلاب در عرصه‌های گوناگون حضور داشتند.
کد خبر: ۹۵۱۲۲۴۹
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹
محلات اسلامی؛ کانون حرکت‌های انقلابی و اسلامی در کشور است  

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، همایش مشترک دبیران شورای امر به معروف و نهی از منکر مراکز و حوزه‌های سازمان بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات به همت سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ با حضور آیت‌الله صدیقی رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر کشور و حجت‌الاسلام امیرحسین شاهانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج وزارتخانه ها و ادارات در سازمان بسیج ادارات کشور برگزار شد.

حجت‌الاسلام امیرحسین شاهانی درباره اجرای طرح محله اسلامی گفت: محلات اسلامی از دیرباز کانون خیزش و حرکت انقلابی و اسلامی بوده و ما از این‌گونه محلات خاطرات بسیار خوبی داریم.

وی ادامه داد: افرادی که در این محلات بزرگ شدند، عناصر انقلابی موثر و شخصیت‌های شاخص و بزرگی بودند که در دفاع از انقلاب در عرصه‌های گوناگون حضور داشتند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج ادارات افزود: محلات اسلامی با محوریت مساجد کانون شناسایی و حل تمامی مشکلات و معضلات محله، جامعه و انقلاب بود.

وی یادآور شد: در گذشته در شرایط بحرانی جنگ همین محلات اسلامی بودند که کمک‌های مردمی را تهیه و توزیع می‌کردند و نقش موثری در مباحث اقتصادی، فرهنگی و اجرای عدالت داشتند.

شاهانی خاطرنشان کرد: با این اوصاف اجرای طرح محلات اسلامی باید تقویت و حمایت شود تا آسیب‌ها شناسایی شده و مشکلات بررسی شود در این خصوص باید از افراد مطلع و صاحب‌نظر و جامعه شناس استفاده شود.

وی بیان کرد: برای بهتر اجرا شدن طرح محله اسلامی باید در خصوص مشکلات، مهندسی اجتماعی داشته باشیم و باهماهنگی مدیران محلات، مساجد و پایگاه‌های بسیج و همکاری نهادهای اداری اجرا شود تا مشکلات روز محله و جامعه به نحو احسن بررسی و حل شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار