رئیس اتاق بازرگانی زنجان در دیدار با سرمایه‌گذاران چینی عنوان کرد:

تلاش برای فراهم آوردن تسهیل حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در استان زنجان

زنجان-رئیس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه اتاق بازرگانی زنجان در خصوص پیگیری و حل مشکلات سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی آمادگی کامل دارد گفت: تلاش ما این است تسهیل حضور سرمایه‌گذاران خارجی در استان را فراهم آوریم.
کد خبر: ۹۵۱۲۵۷۰
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۵

تلاش برای فراهم آوردن تسهیل حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، یوسفی اصل در جلسه مشترک سرمایه گذاران چینی با اعضای هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی زنجان اظهار داشت: اتاق بازرگانی در کنار سرمایه گذاران خارجی و داخلی خواهد بود و در همین راستا مشکلات سرمایه گذاران در بخش‌های مختلف از سوی اتاق مجدانه پیگیری خواهد شد.


وی با اعلام آمادگی ۱۰۰ درصدی اتاق بازرگانی زنجان در راستای پیشبرد اهداف و برنامه‌های سرمایه گذاران در استان، تصریح کرد: با حضور دفتر نمایندگی وزارت خارجه در استان، مباحث و موضوعات مرتبط با بخش خارجی سرمایه گذاران از امور کنسولی و دیگر موارد نیز با همکاری مشترک اتاق زنجان پیگیری می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان بیان کرد: در استان زنجان همه مسئولان پای کار بوده و حمایت از سرمایه گذار به صورت جدی در دستور کار مدیریت استان و اتاق بازرگانی زنجان قرار دارد.

وی ادامه داد:خوشبختانه تعداد سرمایه‌گذاری‌ها در کشور رو به افزایش بوده و سرمایه‌گذاران خارجی کشور‌های عربی، ترکیه و ... برای حضور در کشور اعلام آمادگی کردند و اتاق بازرگانی زنجان با همکاری دفتر وزارت خارجه زمینه تسهیل امور در حوزه سرمایه گذاری و حضور تجار و سرمایه گذاران خارجی را پیگیری خواهد کرد.

یوسفی اصل تاکید کرد: حمایت از سرمایه‌گذاری از اولویت‌های کشور است و اتاق بازرگانی زنجان نیز در این زمینه تمام همکاری‌های لازم را انجام خواهد داد و رویکرد استان حمایتی و برداشتن موانع حوزه سرمایه‌گذاری بوده و تمام تلاش ما پیگیر حل مشکلات سرمایه گذاران است.

وی بیان‌کرد: به سرمایه گذاران اعلام می‌کنیم مشکلات و موانع به جد از سوی اتاق و مسئولان استان پیگیری می‌شود و برنامه ریزی لازم برای حمایت از سرمایه گذاری را صورت انجام خواهد شد.

در این جلسه سرمایه گذاران چینی نیز با اعلام رضایت و علاقه‌مندی به همکاری با اتاق بازرگانی زنجان بر لزوم تسریع در انجام امور و همچنین کمک اتاق بازرگانی زنجان در آشنایی با قوانین حوزه سرمایه گذاری و کار و تجارت در ایران تاکید کردند.

گفتنی است سرمایه گذاران چینی در فاز اول با ۱۵ میلیون دلار سرمایه گذاری در استان زنجان در حوزه ماشین آلات، حوزه معدنی از قبیل بیل مکانیکی، لودر و لیفتراک تولید خواهند کرد.

ارسال نظرات