برگزاری مانور خود مراقبتی در ایستگاه تخلیه سوخت نیروگاه نکا

ساری- به منظور حفظ انسجام و ارتقاء آمادگی و توانمندی‌ های دفاعی، امنیتی و امدادی بسیجیان، مانورخود مراقبتی در ایستگاه تخلیه سوخت نیروگاه واقع در شهرستان نکا برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۲۹۹۲
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،فرمانده گردان لیت المقدس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران در گفتگو با بسیج گفت: این رزمایش به مدت یک روز در محل تخلیه سوخت نیروگاه شهید سلیمی در نکا با مشارکت بسیجیان این پایگاه و با هدف حفظ انسجام و ارتقاء آمادگی و توانمندی‌های دفاعی، امنیتی و امدادی بسیجیان برگزار شد.

وی با اشاره به لزوم آمادگی همه جانبه بسیجیان در عرصه‌های رزمی و دفاعی در مقابل هرگونه تهدیدات دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، افزود: در این رزمایش شاهد حضور و نمایش اقتدار بسیجیان و بخش‌های تابعه با انجام ماموریت‌های امداد و نجات و دفاع از مقر و خنثی نمودن و یا کاهش تاثیرات اقدامات تخریبی دشمن و ممانعت از دستیابی و ایجاد خسارت به مجموعه‌های صنعتی بودیم و آمادگی بسیجیان و دستگاه‌های خدمات رسان از جمله اورژانس و شهرداری نکا و ... مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی با اشاره به مراحل سه گانه این مانور بیان داشت: ضمن قدردانی از گروهای حاضر در مانور، نقاط قوت و ضعف این مانور جهت تقویت و رفع اشکال بررسی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار