به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی ؛

کارشناسان اداره روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد از کارشناسان اداره روابط عمومی تجلیل کرد.
کد خبر: ۹۵۱۳۳۱۹
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور در اداره‌ اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان روز ملی روابط عمومی را تبریک گفت.

ایمان سبحان نژاد به همراه کارشناسان حوزه پژوهش برنامه ریزی و منابع اداره کل آموزش وپرورش استان به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، با حضور در اداره روابط عمومی از رئیس و کارشناسان روابط عمومی آموزش و پرورش استان تجلیل کرد.


معاون پژوهش برنامه ریزی و منابع آموزش وپرورش استان در مراسم تقدیر از کارشناسان روابط عمومی گفت، کار روابط عمومی اطلاع رسانی هنرمندانه از خدمات دولت به مردم است که خوشبختانه در آموزش و پرورش به خوبی روابط عمومی رسالت خویش را ایفا نموده است.

سبحان نژاد با اشاره به اهمیت و جایگاه روابط عمومی و رسالت خطیر این حوزه در عضر ارتباطات گفت:نقش و جایگاه روابط عمومی همانند جایگاه قلب در بدن است که وجود روابط عمومی پویا و بالنده عامل مهمی برای توسعه یافتگی است.

وی از تلاشهای کارشناسان اداره روابط عمومی در به تصویر کشیدن فعالیت‌ها ی آموزش و پرورش تقدیر و تشکر کرد و گفت: همراهی و همکاری روابط عمومی در برنامه‌ها، موجب تسهیل در امور و پیشبرد بیش از پیش اهداف خواهد شد.

سید ولی موسوی رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز با ابراز خرسندی ازحضور معاونت پژوهش برنامه ریزی و منابع اداره کل آموزش وپرورش استان گفت: ارتقاء جایگاه روابط عمومی نیازمند توجه همه بخش‌ها به روابط عمومی است.
وی بیان کرد: مجموعه روابط عمومی آموزش و پرورش استان در ستاد و مناطق 13 گانه از هیچ تلاشی برای ارتقاء جایگاه نهاد تعلیم و تربیت در جامعه فروگزار نخواهند کرد.
در پایان این دیدار ایمان سبحان نژاد معاون پژوهش برنامه ریزی و منابع اداره کل آموزش وپرورش استان به مناسبت روز روابط عمومی با اهدای لوح سپاس از زحمات و تلاشهای کارشناسان روابط عمومی آموزش وپرورش استان تجلیل کرد.

کارشناسان اداره روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدندکارشناسان اداره روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدندکارشناسان اداره روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدندکارشناسان اداره روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند

 

 

ارسال نظرات