نماینده ولی فقیه در مازندران:

جامعه عشایری بهترین حافظان منابع طبیعی هستند/ قول پیگیری رفع مشکلات عشایری در مصوبات سفر گذشته رئیس جمهور به مازندران چقدر عملی شده است؟

ساری-آیت الله محمدی لائینی تاکید کرد: خود جامعه عشایری بهترین حافظان منابع طبیعی هستند.
کد خبر: ۹۵۱۳۷۰۸
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴

جامعه عشایری بهترین حافظان منابع طبیعی هستند/ قول پیگیری برای رفع مشکلات عشایری در مصوبات سفر گذشته رئیس جمهور به مازندران چقدر عملی شده است؟

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، آیت الله محمدی لائینی امروز در  دیدار با مسئول بسیج عشایری سپاه کربلا و سران برخی از طوائف عشایری به مناسبت هفته بسیج عشایری، ضمن قدردانی از خدمات سازمان بسیج عشایری به این قشر زحمتکش، گفت:عشایر با تقدیم ۱۱ هزار شهید در دفاع مقدس جلوه‌های از ایثار و فداکاری را به نمایش گذاشتند.

نماینده ولی فقیه در مازندران به فداکاری های جامعه عشایر، اشاره کرد و افزود:عشایر کم توقع ترین و بی ریاترین  مردم در جامعه هستند.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه جرم خیزی در جامعه عشایر دیده نمی شود، خاطرنشان کرد: در جامعه عشایری آسیب های اجتماعی کمتر است .

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه با تصریح بر حفظ و تقویت فضای انقلابی و ارزشی جامعه عشایری، اضافه کرد: باید برای حفظ سلامت فرهنگی جوانان و نوجوانان عشایری تلاش کرد.

جامعه عشایری بهترین حافظان منابع طبیعی هستند/ قول پیگیری برای رفع مشکلات عشایری در مصوبات سفر گذشته رئیس جمهور به مازندران چقدر عملی شده است؟

آیت الله محمدی لائینی به مشکلات جامعه عشایری هم اشاره کرد و گفت: باید برای رفع مشکلات عشایری گام برداشت.

نماینده ولی فقیه در مازندران به مصوبات سفر رئیس جمهور به مازندران، اشاره کرد و گفت:باید پیگیر مصوبات سفر رئیس جمهور به استان شد که در آن قول مسئولان برای رفع مشکلات ثبت شده است و اینکه چه مصوباتی اجرا شد یا نشد، مسئولان در این زمینه باید پاسخگو باشند.

آیت الله محمدی لائینی به مسکن و جاده سازی و مسئله خوش نشین ها اشاره کرد و یادآور شد: خود جامعه عشایری بهترین حافظان منابع طبیعی هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها