خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه شادگان:

۳۰۰ زائر از شادگان به حرم امام خمینی(ره) اعزام می شوند

سرهنگ فرحانی گفت: طبق برنامه ریزی های انجام یافته امسال ۳٠٠ نفر زائر از شهرستان شادگان در قالب ۷ اتوبوس در کنار سایر زائرین به زیارت مرقد امام (ره) اعزام خواهند شد
کد خبر: ۹۵۱۴۰۳۵
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان درشادگان، جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی( ره)، سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر در شهرستان شادگان با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، فرماندار ،جانشین فرمانده نیروی انتظامی، مسئول دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و سایر اعضاء در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

 

سرهنگ فرحانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر و گرامیداشت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال جانسوز و ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) بیان کرد : ستاد ارتحال امام راحل در شهرستان برگزار گردید و قرار بر این شد که برنامه‌های متنوعی به منظور گرامیداشت رحلت آن بزرگوار در نظر گرفته شده که از جمله آن را می‌توان به دسته‌های عزاداری و ویژه برنامه‌های مراسم ارتحال که در روز 14 خرداد ماه در سطح شهرستان برگزار خواهد شد، اشاره کرد. 

 

فرماندار شادگان با بیان اینکه مسئولین ادارات باید برای رفع مشکلات و جلب رضایت مندی مردم تلاش کنند، گفت: مدیران با تدابیر بهتر و اقدامات به موقع و خدمات سازنده و جلب رضايت مندی مردم قطعا به آرمان های انقلاب اسلامی نزدیکتر خواهند شد. 

 

فرماندار شادگان ادامه داد : کلیه ادارات و دستگاههای اجرایی همکاری لازم را با ستاد بزرگداشت سوم خرداد و ارتحال امام خمینی(ره) در راستای برگزاری باشکوه تر برنامه های این مناسبت ها در سطح شهرها و روستاهای تابعه شهرستان داشته باشند.

 

 وی تاکید کرد: کلیه ادارات و دستگاههای اجرایی شهرستان نسبت به آذین بندی و فضا سازی فرهنگی و تبلیغات محیطی در سطح شهر به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر ، ارتحال حضرت امام خمینی( ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد اهتمام جدی داشته باشند.

 

 گفتنی است، دیدار با خانواده معظم شهدا ، غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا ، برگزاری مراسمات سالروز آزاد سازی خرمشهر در سه بخش مرکزی ، دارخوین و خنافره و....از مهمترین برنامه های بزرگداشت سوم خرداد در شهرستان خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار