خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج عشایری کشور در جمع سران ایلات لرستان:

بزرگان و ریش سفیدان عشایر خدمات ، برکات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران را بازگو کنند

احمد سعیدی مسئول سازمان بسیج عشایری کشور در جمع سران ایلات و طوایف استان لرستان گفت: بزرگان و ریش سفیدان عشایر خدمات ، برکات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران را بازگو کنند.
کد خبر: ۹۵۱۴۱۹۷
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج عشایری لرستان؛ همایش سران ایلات و طوایف استان لرستان با حضور مسئول سازمان بسیج عشایری کشور و مسئولین استانی برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج عشایری کشور در این همایش ضمن اشاره نقش موثر عشایر در ابعاد مختلف سیاسی ، اقتصادی، اجتماعی و امنیتی گفت: عشایر در تثبیت و پیروزی نظام و انقلاب نقش بی بدیل داشتند و بارها وفاداری خود به امامین انقلاب را به اثبات رسانده اند.

سعیدی با اشاره به فرهنگ کهن عشایر گفت: میراث داری عشایر از فرهنگ ایرانی و اسلامی از ویژگی های بارز این جامعه بزرگ است و هویت انقلابی عشایر بیش از هرچیز زبانزد عام و خاص است.

وی تاکید کرد: نسل جوان جامعه عشایر عامل مانایی فرهنگ های اصیل عشایر هستند و جوانان عشایر باید قدر خود را بدانند.

مسئول سازمان بسیج عشایری با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری (مد ظله) در خصوص جهاد تبیین گفت: دشمن به دنبال ایجاد روحیه یاس و ناامیدی در جامعه است و همه ما باید به دنبال تحقق جهاد تبیین در جامعه باشیم. لذا انتظار داریم؛ در راستای جهاد تبیین بزرگان و ریش سفیدان عشایر خدمات ، برکات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران را بازگو کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار