خبرهای داغ:

پیام تقدیر مسئول سازمان بسیج عشایری کشور از بسیجیان عشایر و فرماندهان رده های عشایری کشور

مسئول سازمان بسیج عشایری کشور طی پیامی از بسیجیان عشایر و فرماندهان رده های بسیج عشایری سراسر کشور، به دلیل اجرای موفق برنامه های هفته بسیج عشایری، در هویت دهی و خدمات دهی به جامعه عشایر، قدردانی و تشکر کرد.
کد خبر: ۹۵۱۴۸۵۵
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج عشایری کشور، مسئول سازمان بسیج عشایری کشور طی پیامی از تلاش ها و مجاهدت های آحاد بسیجیان عشایر و فرماندهان بسیج عشایری سراسر کشور تشک و قدردانی کرد.

متن پیام بدین شرح است:

 

بسیجیان عشایر عزیز

 فرماندهان محترم رده های بسیج عشایری سراسر کشور

 

سلام علیکم

سنگربانی و پاسداری از انقلاب اسلامی مرهون جهاد، پایمردی و سخت کوشی مردان و زنان با ایمانی است که در صحنه های مختلف دفاع از تمامیت ارضی، مقابله با تهدیدات سخت و نرم دشمن و
بصیرت­افزایی لحظه ای غافل نبوده و همواره جان و آبروی خود را در طبق اخلاص نهاده و آماده ایثارگری و جان­فشانی برای سربلندی کشور عزیزمان و حفظ گوهر گرانبهای انقلاب اسلامی می باشند.

بدینوسیله به مصداق فرموده شریف « من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق » از تلاشهای صادقانه، اهتمام و پیگیری مستمر و شبانه روزی شما در بسیج همه توان و امکانات جهت خدمات دهی و هویت دهی به عشایر، در هفته بسیج عشایری سال 1402،  تقدیر و تشکرمی نمایم.

امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال و در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم(عج) و تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای( مد ظله العالی) بیش از پیش در پیشبرد اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

                                                                                

« اللهم وفقنا لما تحب و ترضی »

                                                                            

 

                                                            سرهنگ پاسدار احمد سعیدی

                                                        مسئول سازمان بسیج عشایری کشور

 
 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار